کد خبر: ۲۹۲۴۴
|
۲۰ تير ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

سقوط ارز دیجیتال ادامه دارد

وال استریت انتظار دارد سقوط ارز دیجیتال بسیار بدتر شود.

به گزارش «نبض فناوری»،  طبق گفته 60 درصد از 950 سرمایه گذار که به آخرین نظرسنجی MLIV Pulse پاسخ دادند، این توکن به احتمال زیاد به 10000 دلار سقوط می کند و ارزش آن را تقریباً به نصف کاهش می دهد تا اینکه به 30000 دلار افزایش یابد. چهل درصد هم برعکس این مسیر را پیش بینی کردند. صبح دوشنبه بیت کوین در لندن با 2.8 درصد کاهش به 20390 دلار رسید.

صنعت کریپتو توسط وام دهندگان مشکل دار، ارزهای سقوط کرده و پایان دادن به سیاست های پولی آسان ناشی از بیماری همه گیر که به جنون سوداگرانه در بازارهای مالی دامن زد، تکان خورده است.

بر اساس داده های گردآوری شده توسط CoinGecko، از اواخر سال گذشته، حدود 2 تریلیون دلار از ارزش بازار ارزهای دیجیتال ناپدید شده است. سرمایه‌گذاران خرد نسبت به همتایان نهادی خود نسبت به ارزهای دیجیتال نگران‌تر بودند. سرمایه گذاران حرفه ای نسبت به دارایی های دیجیتال ذهن بازتری داشتند.

حدود 28٪ از پاسخ دهندگان به طور کلی اطمینان کامل داشتند که ارزهای دیجیتال آینده امور مالی هستند، 20٪ گفتند که آنها بی ارزش هستند.

بیت کوین بیش از دو سوم ارزش خود را از زمان رسیدن به نزدیک به 69000 دلار در نوامبر از دست داده است و از سپتامبر 2020 تا کنون به کمتر از 10000 دلار مبادله نشده است. انتظارات برای کاهش بیشتر بیت کوین نشان دهنده ترس ذاتی مردم از بازار است.

سقوط کریپتو به احتمال زیاد فشار بیشتری بر دولت ها وارد می کند تا مقررات صنعت را افزایش دهند. چنین نظارتی توسط اکثر پاسخ دهندگان مثبت تلقی می شود، زیرا می تواند اعتماد را بهبود بخشد و منجر به پذیرش گسترده تر در بین سرمایه گذاران نهادی و خرد شود.

بانک های مرکزی همچنین در حال بررسی توسعه ارزهای دیجیتال خود برای استفاده در پرداخت های دیجیتال هستند. اما انتظار نمی رود که افت اخیر قیمت با از بین بردن دو توکن غالب، بیت کوین و اتر، صنعت را به طور قابل توجهی متحول کند. اکثر پاسخ دهندگان پیش بینی می کنند که یکی از این دو تا پنج سال دیگر نیروی محرکه باقی خواهد ماند، حتی در حالی که سهم قابل توجهی از ارزهای دیجیتال بانک مرکزی نقش کلیدی را ایفا می کند.

اد مویا، تحلیلگر ارشد بازار در Oanda Corp، یک کارگزار ارز خارجی، گفت: «بیت‌کوین همچنان بخش‌های بزرگی از حوزه رمزنگاری را تامین می‌کند، در حالی که اتریوم در حال از دست دادن رهبری خود است.»

مت مالی، استراتژیست ارشد بازار در شرکت Miller Tabak + Co می گوید: «حباب مالی بعدی همیشه چیزی متفاوت از آخرین حباب است، بنابراین اکثریت در این مورد کاملاً حق دارند.»

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
وبگردی