کد خبر: ۲۹۲۴۸
|
۲۰ تير ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۰
توسط بورس تهران و با همراهی نصر تهران برگزار می‌شود:

همایش شرکت‌های دانش‌بنیان بازار سرمایه؛ دورنمای آینده

در نخستین سال گرامیداشت «روز فناوری اطلاعات»، بورس تهران با همراهی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران همایش «شرکت‌های دانش‌بنیان بازار سرمایه؛ دورنمای آینده» را برگزار می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران اعلام کرد، در نخستین سال قرن جدید که مزین به نام «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» است، همایش «شرکت‌های دانش‌بنیان بازار سرمایه؛ دورنمای آینده» توسط سازمان بورس تهران با همراهی و حمایت نصر تهران برگزار می‌شود.

در این همایش چشم‌انداز شرکت‌های تکنولوژی محور یا مبتنی بر سرمایه فناوری‌های نوین در بازار سرمایه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

محمد امین قهرمانی معاون ناشران و اعضای بورس تهران دراینباره گفت: با توجه به اهمیت موضوع اقتصاد دانش بنیان و به تبع آن شرکت های دانش بنیان، این امر در بازار سرمایه نیز در طی سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است. یکی از مهمترین گام های بازار سرمایه در این حوزه تدوین مقررات خاص برای امکان پذیرش سهام این دسته از شرکت ها در بورس تهران بوده است. به نحوی که مقررات مذکور در قالب پیوست به دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس تهران افزوده شده است.

معاون ناشران و اعضا بورس تهران خاطرنشان کرد: با توجه به شعار سال ۱۴۰۱، بورس تهران نیز تمام تلاش و همت خود را در جهت کمک و تعالی حوزه دانش بنیان به کار گرفته تا ضمن گسترش کیک بازار سرمایه و بهبود درآمد و حاشیه سود خود، سهمی را در پیشبرد این حوزه و در نتیجه تعالی اقتصاد کشور ایفا کند.

این همایش با هدف آشنایی بازار سرمایه با نحوه فعالیت، چرخه عمر طی شده، آخرین وضعیت این صنعت، مسائل، چالش‌ها و نکات اساسی در این حوزه، جایگاه ایران، چشم‌انداز و دورنمای آتی و نحوه ارزشیابی این نوع شرکت‌ها برگزار می‌شود.

همایش شرکت‌های دانش‌بنیان بازار سرمایه؛ دورنمای آینده با حضور و سخنرانی مدیران گروه توسعه فناوری اطلاعات هزاردستان، ایرانسل، آسیاتک، دیجی‌کالا و اسنپ در ساعت 14 روز چهارشنبه، 22 تیرماه 1401 در سالن آمفی‌تئاتر ساختمان بورس تهران واقع در سعادت‌آباد برگزار خواهد شد.

گفتنی است ورود به این همایش برای عموم اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای آزاد است.

همایش شرکت‌های دانش‌بنیان بازار سرمایه؛ دورنمای آینده

ارسال نظرات
«آبادیران»، بستر نقش آفرینی دانش بنیان‌ها در تحقق گفتمان مردمی‌‌کردن اقتصاد دهقانی خبر داد: برنامه‌های حمایتی ویژه معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 24 اردیبهشت 1403 وام مسکن با پشتوانه بیت‌کوین
در اعتراض به دستمزدها؛ کارمندان اپل اعتصاب می‌کنند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 23 اردیبهشت 1403 پیش‌بینی روند قیمت بیت‌کوین
درمان دقیق تر بیماری‌ها؛ هوش مصنوعی گوگل داروساز می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 22 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم
به دلیل نقض حق امتیاز اختراع؛ مایکروسافت ۲۴۲ میلیون دلار جریمه شد
وبگردی