کد خبر: ۲۹۲۶۹
|
۲۱ تير ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۵

گوشی‌های جدید ردمجیک معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی‌های هوشمند رد مجیک 7S و 7S پرو با تراشه Snapdragon 8+ Gen1 و حداکثر شارژ ۱۳۵ وات معرفی شدند.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت رد مجیک پرچم‌داران گیمینگ جدید خود را با نام Redmagic 7S و 7S Pro معرفی کرد. این محصولات از نظر طراحی به مدل‌های نسل قبل یعنی رد مجیک هفت و رد مجیک هفت پرو که اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی شدند، شباهت دارد. با این وجود هر دو گوشی از دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش بهره می‌برند. گوشی‌های هوشمند دارای دو ماشه بازی حساس به فشار به همراه دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست هستند. از سوی دیگر در سمت چپ، کلید قرمز برای فعال کردن خنک کننده مایع وجود دارد.

گوشی هوشمند رد مجیک 7S دارای صفحه‌نمایش ۶.۸ اینچی AMOLED با وضوح تصویر +Full HD است. قدرت سخت‌افزاری آن را جدیدترین تراشه کوالکام، Snapdragon 8+ Gen 1، تأمین می‌کند که با حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است. شرکت تولیدکننده برای خنک نگه‌داشتن گوشی هنگام انجام بازی‌های سنگین از فناوری خنک‌کننده مایع IC 9.0 بهره می‌برد.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی رد مجیک 7S تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی به همراه فلاش LED می‌شود. یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز در قسمت زیر نمایشگر قرار گرفته شده است. انرژی مورد نیاز این گوشی را یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌کند که از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند. گوشی رد مجیک 7S توسط نسخه Red Magic 5.0 بر پایه اندروید ۱۲ اجرا می‌شود.

گوشی رد مجیک 7S پرو دارای صفحه‌نمایش ۶.۸ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این محصول از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 قدرت می‌گیرد و به سیستم خنک‌کننده پیشرفته Ice 10.0 مجهز شده است. مشخصات دوربین آن شبیه نسخه معمولی است، اما دوربین سلفی آن به ۱۶ مگاپیکسلی ارتقا پیدا کرده است. انرژی مورد نیاز محصول ذکر شده با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود از فناوری شارژ سریع ۱۳۵ وات پشتیبانی می‌کند.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
وزیر ارتباطات با اشاره افتتاح پروژه های ارتباطی: کیفیت و سرعت اینترنت افزایش پیدا می کند
در آستانه برگزاری رویداد سالانه I/O انجام شد رونمایی گوگل از پیشرفت‌ جدید هوش‌ مصنوعی خود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 اردیبهشت 1403 نرخ تسلط بازار بیت‌کوین چه میزان است؟
وبگردی