کد خبر: ۲۹۲۸۹
|
۲۲ تير ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

ساخت آیپد پرو با پنل OLED

طبق گزارش‌ها، نمونه‌های اولیه iPad Pro با پنل‌های OLED ساخته شده‌ که انتشار آن در 2024 امکان پذیر است.

به گزارش «نبض فناوری»،  در طول سال گذشته و در ژانویه سال جاری، شایعاتی را در مورد یک iPad در دست ساخت که به جای LCD با پنل OLED عرضه می‌شود، به اشتراک گذاشته شد.

طبق نسخه انگلیسی زبان ET News (از طریق MacRumors)، اپل در حال تولید نمونه‌های اولیه آی‌پد با استفاده از OLED است. از آنجایی که ET News در کره جنوبی مستقر است، این نظر به این نکته اشاره دارد که واحدهای نمایشگر ال‌جی و سامسونگ مسئول پنل‌هایی هستند که با این واحدهای iPad Pro استفاده می‌شوند.

 

این گزارش خاطرنشان می کند که اپل چندین نمونه اولیه از تبلت های برتر خود را با نمایشگرهای OLED تولید کرده است. انتظار می‌رود استفاده از پنل‌های OLED خود برای آی‌پد، سامسونگ و ال‌جی را به سرمایه‌گذاری در تأسیسات جدید تولید OLED با اندازه کوچک و متوسط ​​سوق دهد. انتظار می رود تبلت ها طراحی سبک تری با کیفیت تصویر فوق العاده ارائه دهند.

صفحه‌نمایش‌های OLED مورد استفاده در آن دستگاه سبک‌تر از صفحه‌نمایش‌های LCD هستند که اپل زمانی روی گوشی‌های خود استفاده می‌کرد.

همه‌گیری به رشد فروش آی‌پد کمک کرد زیرا کارمندان و دانش‌آموزانی که از خانه کار می‌کردند به تبلت روی آوردند تا به آنها کمک کند تا از راه دور کار کنند و یاد بگیرند. پس از انجام وظایف روزانه، کاربران تبلت می‌توانند به سرعت و به آسانی به دستگاه برای اجرای بازی‌های ویدیویی و پخش برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی مراجعه کنند.

اپل امیدوار است با بهبود نمایشگر آیپد پرو با استفاده از OLED، بتواند بار دیگر درآمد این محصول را افزایش دهد.

برچسب ها: آیپد پرو اپل OLED
ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی