کد خبر: ۲۹۳۱۵
|
۲۳ تير ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

طراحی حاشیه‌های سری شیائومی ۱۳ چگونه است؟

با وجود اینکه هنوز بیشتر مشخصات گوشی‌های شیائومی ۱۳ مشخص نیست، اما گزارش‌های منتشرشده به بعضی از جزئیات طراحی و تاریخ رونمایی احتمالی آن اشاره می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که سری ۱۳ شیائومی به تراشه پرچم‌دار بعدی کوالکام، یعنی Snapdragon 8 Gen 2، مجهز خواهد شد. کوالکام اخیراً کنفرانس فناوری اسنپدراگون آینده خود را برای اواسط نوامبر برنامه‌ریزی کرده است و پیش‌بینی می‌شود که در این رویداد از Snapdragon 8 Gen 2 پرده‌برداری شود.

به احتمال بسیار زیاد، گوشی‌های پرچم‌دار بعدی شیائومی کمی پس از معرفی تراشه Snapdragon 8 Gen 2 در چین عرضه می‌شوند. این اطلاعات، مطالب ارائه شده در ماه می را تأیید می‌کند که اعلام شده بود سری شیائومی ۱۳ زودتر از حد معمول رونمایی می‌شود. نسل‌های قبلی شیائومی اواخر دسامبر معرفی شدند؛ بنابراین معرفی محصولات جدید در اوایل ماه دسامبر دور از انتظار نیست.

گزارش‌های ارائه شده حاکی از این است که سری ۱۳ شیائومی حاشیه‌هایی با اندازه یکسان در همه جهات به سبک سری گلکسی S22 سامسونگ خواهند داشت. این گوشی‌ها به صفحه‌نمایش AMOLED، وضوح تصویر +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، مانند سری‌های Mi 11، Xiaomi 12 و Xiaomi 12S مجهز خواهد شد. به نظر می‌رسد که شیائومی ۱۳ با نام رمز Nuwa و شیائومی ۱۳ پرو با نام Fuxi شناخته می‌شود.

با توجه به شایعات ارائه شده، شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو دارای دوربین لایکا، صدای استریو و مقاومت در برابر آب خواهد بود. بعد از شیائومی ۱۳، سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ و چندین گوشی هوشمند رده بالای دیگر از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 استفاده خواهند کرد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 23 اردیبهشت 1403 پیش‌بینی روند قیمت بیت‌کوین
درمان دقیق تر بیماری‌ها؛ هوش مصنوعی گوگل داروساز می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 22 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم
به دلیل نقض حق امتیاز اختراع؛ مایکروسافت ۲۴۲ میلیون دلار جریمه شد
پس از نصب در مغز انسان؛ تراشه مغزی نورالینک مختل شد
وبگردی