کد خبر: ۲۹۳۵۸
|
۲۶ تير ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰

فاش شدن اطلاعات ارزانترین تبلت سامسونگ

بازار تبلت‌ها اخیراً بسیار فعال بوده است و مارک‌های جدید به تازگی به این رقابت ملحق شده‌اند. در این میان اطلاعات گلکسی تب A7 سامسونگ فاش شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، موتورولا و نوکیا هر دو تبلت‌های اندرویدی جدیدی را روانه بازار کرده‌اند، اما همه ما می‌دانیم که پیشرو های واقعی در این زمینه اپل و سامسونگ هستند.

عاقبت یکی از ارزان‌ترین تبلت‌های سامسونگ به تازگی توسط SnoopyTech، یکی از منابع داخلی قابل اعتماد فناوری، فاش شده است. با قضاوت بر اساس لیست مشخصات، گلکسی تب A7 (2022) تفاوت چندانی با تبلت دو سال پیش نخواهد داشت.

نکات برجسته Samsung Galaxy Tab A7 (2022):

صفحه نمایش: TFT، 10.4 اینچی (1200 x 2000 پیکسل)

CPU: UNISOC T618 32/3GB (up to 1TB per SD-Card)

دوربین: 8 مگاپیکسل اصلی، 5 مگاپیکسل سلفی

باتری: 7040 میلی آمپر ساعت

به جز پردازنده جدید UNISOC (جایگزین پردازنده Qualcomm Snapdragon 662)، مشخصات فاش شده مشابه Galaxy Tab A7 (2020) است. با این حال، ناامیدی اصلی این واقعیت است که مدل آینده قرار است با اندروید 11 عرضه شود، که می‌تواند برای بسیاری از مشتریان مشکل ساز باشد.

SnoopyTech همچنین ادعا می کند که Galaxy Tab A7 (2022) برای خرید در اروپا با قیمتی بیش از 200 یورو در دسترس خواهد بود که با توجه به مشخصات آن، قیمتی منصفانه است. احتمالاً به ایالات متحده نیز خواهد رسید که به احتمال زیاد با قیمت 200 دلار به فروش خواهد رسید.

ارسال نظرات
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی