کد خبر: ۲۹۳۵۹
|
۲۶ تير ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

جنگ پرهزینه آمریکا با غول های مخابراتی چین

رگولاتور می گوید ایالات متحده به 3 میلیارد دلار بیشتر برای حذف Huawei و ZTE از شبکه های این کشور نیاز دارد.

به گزارش «نبض فناوری»، تنظیم کننده مخابرات ایالات متحده به 3 میلیارد دلار اضافی برای تأمین مالی حذف تجهیزات ساخت غول های مخابراتی چینی Huawei و ZTE از شبکه های ایالات متحده نیاز دارد که هزینه کل را به 4.9 میلیارد دلار می رساند.

جسیکا روزن وورسل، رئیس کمیسیون ارتباطات فدرال روز جمعه در نامه‌ای به سناتور ماریا کانتول گفت: به 4.98 میلیارد دلار نیاز است که منعکس کننده کسری فعلی 3.08 میلیارد دلار است».

وی افزود، از آنجایی که کنگره تنها 1.9 میلیارد دلار را برای تأمین مالی فرآیند حذف اختصاص داده است، شرکت ها فقط برای حدود 40 درصد از هزینه ها جبران خسارت می شوند.

در سال 2019، کنگره قانونی را تصویب کرد که به FCC موظف می‌شد شرکت‌های مخابراتی ایالات متحده را که یارانه‌های فدرال دریافت می‌کنند، وادار کند تا شبکه‌های خود را از تجهیزات مخابراتی که خطر امنیت ملی را به همراه دارد با وعده جبران خسارت پاکسازی کنند.

FCC هواوی و ZTE را به عنوان تهدید معرفی کرد و شرکت‌های آمریکایی را مجبور کرد تجهیزات خود را حذف کنند یا از بودجه 8.3 میلیارد دلاری دولت برای خرید تجهیزات جدید محروم شوند. با این حال، کنگره برای تأمین بودجه، تنها 1.9 میلیارد دلار اختصاص داد.

روزن وورسل در این نامه گفت: «در صورت عدم تخصیص اعتبار اضافی، کمیسیون طرح اولویت بندی مشخص شده توسط کنگره را اعمال خواهد کرد.

ارسال نظرات
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی