کد خبر: ۲۹۳۸۴
|
۲۷ تير ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰

مشخصات کلیدی و رندر Galaxy Tab A۷ ۲۰۲۲ فاش شد

اطلاعات جدیدی از مشخصات کلیدی و رندر تبلت Galaxy Tab A۷ (۲۰۲۲) سامسونگ فاش شده که در این خبر مشاهده می‌کنید.

به گزارش «نبض فناوری»، مدتی است که شرکت سامسونگ خط تولید ارزان قیمت Galaxy Tab A خود را به روز کرده است و طبق اطلاعات جدید، یک مدل جدید از تبلت Tab A۷ (۲۰۲۲) در راه بازار است. در ابتدا باید گفت که این تبلت طراحی هیجان انگیزی ندارد و شبیه مدل ۲۰۲۰ Galaxy Tab A۷ به نظر می‌رسد.

در واقع، ممکن است سامسونگ در حال استفاده مجدد از برخی از قطعات و شاید حتی محفظه آن دستگاه باشد، زیرا گفته می‌شود گلکسی تب A۷ جدید (۲۰۲۲) مانند مدل قبلی خود (سال ۲۰۲۰)، دارای صفحه نمایش ال سی دی ۱۰.۴ اینچی با وضوح ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل است.

همچنین گزارش شده این تبلت به یک دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی به همراه باتری ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

اما یکی از بخش‌هایی که گفته می‌شود در مدل جدید در حال تغییر است، تراشه است. گفته می‌شود که تبلت ۲۰۲۲ گلکسی تب A۷، دارای یک تراشه UNISOC T۶۱۸ با دو هسته ARM Cortex-A۷۵ با سرعت حداکثر ۲.۰ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A۵۵ با حداکثر سرعت تا ۲.۰ گیگاهرتز است.

رندر Galaxy Tab A۷ ۲۰۲۲

این تراشه جایگزین اسنپدراگون ۶۶۲ مدل Tab A۷، ۲۰۲۰ می‌شود. گفته می‌شود تب A۷ جدید (۲۰۲۲) دارای ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است.

نکته مثبت ماجرا این است که، گلکسی تب A۷ جدید (۲۰۲۲) ممکن است با قیمت پایین تری نسبت به نسل قبلی خود عرضه شود.

منبع:باشگاه

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی