کد خبر: ۲۹۴۲۰
|
۲۹ تير ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

همکاری شاپیفای با یوتیوب

شاپیفای برای حمایت از فروش سازندگان محتوا با یوتیوب همکاری می کند.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت شاپیفای اعلام کرد با YouTube Alphabet Inc شراکت کرده تا به تجار اجازه دهد از طریق این پلتفرم ویدیویی اجناس خود را بفروشند. این شرکت کانادایی به دنبال استفاده از تعداد فزاینده تولیدکنندگان محتوا است.

این شراکت که بر پایه شراکت موجود با گوگل است، به بازرگانان اجازه می‌دهد تا فروشگاه‌های آنلاین خود را با یوتیوب که بیش از دو میلیارد کاربر ماهانه دارد، یکپارچه کنند.

شاپیفای که ابزارهایی را برای بازرگانان ایجاد می کند تا فروشگاه های آنلاین خود را راه اندازی کنند، ویژگی های جدیدی را برای کمک به مشتریان خود برای فروش به سایر مشاغل در توییتر راه اندازی کرد.

این شرکت جایگاه اصلی خود را به عنوان با ارزش ترین شرکت کانادا از دست داد و سهام آن تا کنون بیش از سه چهارم ارزش خود را در سال جاری با بازگشت مصرف کنندگان به فروشگاه ها از دست داده است.

امیر کابارا، مدیر محصولات، بازارها و سازندگان Shopify، گفت که مشارکت با یوتیوب به افزایش نرخ تبدیل و در نتیجه، حجم ناخالص کالا کمک می کند که معیاری کلیدی برای موفقیت این شرکت است.

بازرگانان می‌توانند محصولات را در جریان پخش زنده برچسب‌گذاری و پین کنند( در فهرستی از محصولات را در قفسه محصول در زیر ویدیوهای درخواستی نشان دهید) و یک تب فروشگاه در زیر کانال YouTube خود اضافه کنند تا محصولات خود را به نمایش بگذارند.

شاپیفای که با تیک تاک، فیسبوک، اینستاگرام و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی نیز همکاری می‌کند، گفت که در سه ماهه اول سال شاهد چهار برابر شدن سفارش‌ها از طریق این ادغام‌ها بوده است.

ارسال نظرات
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی