کد خبر: ۲۹۴۲۳
|
۲۹ تير ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰

توییتر به پیروزی مقابل ایلان ماسک نزدیک شد

دادگاه دلاور اولین درخواست توییتر را در نبرد حقوقی خود علیه ایلان ماسک پذیرفت؛ اقدامی که می‌تواند شرکت را برای پیروزی‌های بیشتر آماده کند.

توییتر به پیروزی مقابل ایلان ماسک نزدیک شد

به گزارش «نبض فناوری»، کاتالین سنت جی مک کورمیک، قاضی ناظر بر این پرونده، در نهایت در پایان اولین جلسه دادرسی علیه ماسک از توییتر حمایت کرد. توییتر از دادگاه خواست تا پرونده را سریعاً بررسی کند تا این مسئله حل شود که آیا ماسک اجازه دارد تا قبل از پایان اکتبر از خرید 44 میلیارد دلاری خود عقب نشینی کند. مک کورمیک با اشاره به "خطر تجاری" که توییتر در معرض آن قرار دارد، با این کار موافقت کرد. این پرونده اکنون قرار است در ماه اکتبر به دادگاه کشیده شود و به مدت پنج روز ادامه یابد.

تصمیم کورمیک مطابق با استدلال های وکلای توییتر است. در طول جلسه سه‌شنبه، ویلیام ساویت، وکیل توییتر گفت که این پلتفرم هر روز از این پرونده حل نشده آسیب می‌بیند. او افزود که ماسک در تلاش است تا این محاکمه را به تعویق بیاندازد تا از حسابرسی جلوگیری کند، به این امید که به توییتر فشار آورد.

توییتر هفته گذشته درخواست محاکمه سریع را کرد. تیم حقوقی ماسک خواستند که این پرونده در ماه فوریه به محاکمه برود.

در طول جلسه، مک کورمیک کمی صحبت کرد، اما او یک بار صحبت وکیل ماسک را قطع کرد، زیرا او برای تاریخ محاکمه فوریه بحث می کرد.

کارشناسان قبلاً به Insider گفته بودند که به نفع توییتر است که در اسرع وقت این دعوای دادگاه را حل کند، اما فارغ از نتیجه، شرکت احتمالاً با شکایت سهامداران بیشتری روبرو خواهد شد. اریک گوردون، استاد دانشکده بازرگانی دانشگاه میشیگان، قبلاً گفته بود که ماسک می‌تواند سال‌ها مبارزه دادگاه را به طول بینجامد و در صورت باخت، تلاش کند به این پرونده اعتراض کند.

سهام توییتر حدود 20 درصد کمتر از زمانی است که ماسک در ماه آوریل با خرید شرکت و خصوصی کردن آن موافقت کرد.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی