کد خبر: ۲۹۴۵۲
|
۳۰ تير ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

اولین رندر‌های رسمی گلکسی Z Fold4 و Z Flip4 از راه رسید

به تازگی اولین تصاویر رسمی از گلکسی Z Fold4 و Galaxy Z Flip4 منتشر شده که تصاویر آن را در این خبر مشاهده می‌کنید.

به گزارش «نبض فناوری»، به تازگی دو تصویر جدید از محصولات آینده سامسونگ توسط یک تولبد کننده محتوا با همکاری شرکت ۹۱Mobiles ارائه شده است. اولین تصویر مربوط به گوشی Galaxy Z Fold۴ در رنگ‌هایی (مشکی در سمت چپ، بژ در وسط و سبز خاکستری در سمت راست) است که قرار به‌عنوان رنگ رسمی معرفی شوند.

رندر ارائه شده طراحی نزدیک به مدل قبلی را یادآوری می‌کند و یک اسکنر اثر انگشت را در سمت راست، یک دکمه تنظیم صدا در بالای آن و یک اسلات سیم‌کارت در سمت چپ بالا را نشان می‌دهد.

تصویر دوم Galaxy Z Flip۴ را در رنگ‌های خاکستری، بنفش، طلایی و آبی روشن نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد این مدل هم تفاوت چندانی در ظاهر با Galaxy Z Flip۳ ندارد.

گوشی Galaxy Z Fold۴

آنچه تاکنون می‌دانیم این است که هر دو گوشی دارای تراشه جدید Snapdragon ۸+ Gen ۱ خواهند بود و سامسونگ آن‌ها را در ۱۰ آگوست در رویداد Unpacked خود معرفی خواهد کرد.

 گلکسی Galaxy Z Flip4

انتظار می‌رود Galaxy Z Fold۴ دوربین‌های بهتری داشته باشد. گزارش شده دوربین اصلی این گوشی ۵۰ مگاپیکسلی است و همراه با خود، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله و همچنین یک سلفی خارجی ۱۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی زیر نمایشگر در داخل دارد. همچنین یک شایعه امیدوارکننده به لولای نازک‌تر و صفحه نمایش کمی پهن‌تر این گوشی اشاره می‌کند.

منبع:باشگاه

برچسب ها: Z Fold4 سامسونگ
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی