کد خبر: ۲۹۴۶۰
|
۳۱ تير ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۰

اینستاگرام پست‌های ویدیویی کوتاه‌تر از 15 دقیقه را به صورت Reels نمایش می‌دهد

اینستاگرام اعلام کرد تمام پست‌های ویدیویی جدیدی که مدت زمان آن‌ها کمتر از 15 دقیقه است، اکنون به صورت یک ریلز (Reels) نمایش داده می‌شود. البته این تغییر برای ویدیوهایی اعمال می‌شود که به‌تازگی آپلود می‌شوند و ویدیوهای قبلی کماکان با فرمت ویدیویی نمایش داده می‌شوند.

اینستاگرام اعلام کرد تمام پست‌های ویدیویی جدیدی که مدت زمان آن‌ها کمتر از 15 دقیقه است، اکنون به صورت یک ریلز (Reels) نمایش داده می‌شود. البته این تغییر برای ویدیوهایی اعمال می‌شود که به‌تازگی آپلود می‌شوند و ویدیوهای قبلی کماکان با فرمت ویدیویی نمایش داده می‌شوند.

شبکه‌اجتماعی متعلق به متا آزمایش این تغییر را از چند هفته پیش آغاز کرده بود و اکنون در پست وبلاگ خود اعلام کرد که در هفته‌های آینده، آن را در دسترس تمام کاربران قرار خواهد داد. اینستاگرام توضیح می‌دهد که این تغییر بخشی از تلاش‌های آن برای ارائه تجربه‌ای فراگیرتر و تمام صفحه به کاربران خود است.

اینستاگرام پست‌های ویدیویی کوتاه‌تر از 15 دقیقه را به صورت Reels نمایش می‌دهد

علاوه بر این، اینستاگرام همچنین در حال ادغام تب‌های ویدیو و Reels در پروفایل کاربران است تا برای تمام ویدیوهای موجود در برنامه، یک بخش واحد ایجاد کند.

با وجود این تغییر، اگر حساب کاربری شما عمومی باشد و ویدیویی پست کنید (که در نهایت به Reels تبدیل می‌شود)، هر کسی می‌تواند ریلز شما را پیدا کند و از صدای آن برای ایجاد Reels خود استفاده کند. همچنین اگر یک حساب خصوصی دارید، ویدیوهای ریلز شما فقط به فالوورهایتان نمایش داده خواهد شد.

نکته قابل‌توجه دیگر اینکه، هنگامی که ویدیو ریلز جدیدی پست می‌کنید، اگر حساب شما عمومی باشد، سایر کاربران می‌توانند با آن یک ریمیکس (Remix) ایجاد کنند. برای جلوگیری از انجام چنین کاری، می‌توانید از منوی تنظیمات حساب کاربری خود، امکان انجام این کار را غیرفعال کنید.

راه‌هایی جدید برای ضبط ویدیوهای ریلز اینستاگرام

اینستاگرام پست‌های ویدیویی کوتاه‌تر از 15 دقیقه را به صورت Reels نمایش می‌دهد

علاوه بر این تغییر، اینستاگرام همچنین اعلام کرد که راه‌های جدیدی را ارائه می‌کند تا کاربران بتوانند ویدیوهای Reels خود را ایجاد و با دیگران به اشتراک بگذارند. به عنوان مثال، با نوعی ویژگی جدید، کاربران می‌توانند با استفاده از دوربین‌های جلو و پشت گوشی خود محتوا و واکنش خود را به‌صورت همزمان ضبط کنند.

در حالی که این تغییر ممکن است برای برخی کاربران چالش‌هایی ایجاد کند و باعث ناامیدی آن‌ها شود، با این حال اضافه شدن آن به اینستاگرام چندان غیرمنتظره نیست، زیرا این شبکه‌اجتماعی همیشه برای ساده‌سازی ویدیوهای پلتفرم خود تلاش داشته و همچنین رقابت جدی با تیک‌تاک دارد.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی