کد خبر: ۲۹۵۱۷
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۳

امکان پخش زنده جلسات گوگل میت در یوتیوب ارائه شد

تماس‌های ویدیویی، با وجود همه گیری ویروس کرونا در میان مردم افزایش یافته است. حالا امکان پخش زنده جلسات گوگل میت در یوتیوب فراهم شده است.

به گزارش«نبض فناوری» گزینه‌ای با عنوان استریم زنده برای سرپرست‌های Google Workplace وجود دارد. این گزینه دارای چند لایه محافظتی است که با فعال کردن آن، سرپرست می‌تواند حساب‌های تجاری را مدیریت کند. این مدیریت، برای اطمینان حاصل کردن کاربران و مسئولین گوگل از این موضوع است که امکان وارد شدن اتفاقی به پخش زنده تماس وجود ندارد و استندآپ هفتگی به میتینگ تبدیل نمی ‎شود.

امکان پخش زنده جلسات گوگل میت در یوتیوب

امکان پخش زنده جلسات گوگل میت در یوتیوب ارائه شد

 

امکان پخش زنده جلسات گوگل میت در یوتیوب برای اکثر حساب‌های Workplace پولی و مشترکین فردی در Workplace، سطوح سازمانی (شروع‌کننده، استاندارد، و پلاس)، Education Plus، ارتقای آموزش و یادگیری و اعضای طرح Google One Premium فعال خواهد شد، ولی هنوز افرادی که در بسته‌های اولیه، پایه، قدیمی یا ضروری قرار دارند، به این ویژگی جدید دسترسی ندارند.

در صورتی که به عنوان یک کاربر، بخواهید به صورت زنده در YouTube، یک جلسه Google Meet برگزار کنید، حتما باید از قبل برای تشکیل این جلسه و تایید آن، به YouTube درخواست بدهید. حتی ممکن است زمان تایید توسط YouTube تا 24 ساعت به طول انجامد. همچنین کاربران می‌توانند از قسمت تنظیمات حریم خصوصی، مدت زمان پخش را تغییر بدهند. علاوه بر آن صفحه پشتیبانی، فهرست کامل برای انجام تمام جریان‌ها را به نمایش می‌گذارد.

از تغییرات دیگر Google Meet در سال جاری، می‌توان به ترکیب شدن با Google Duo اشاره کرد که در یک مرکز واحد، برای تماس‌های صوتی و تصویری کاربرد دارد.

امکان پخش زنده جلسات گوگل میت در یوتیوب ارائه شد

در ژوئن سال 2021، یک به روز رسانی برای معلمان در Google Meet ایجاد شد. این به روز رسانی، پخش رویدادهایی مثل جلسات هیئت مدیره مدرسه در YouTube را نیز دربر می‌گیرد. هم اکنون این گزینه در دسترس همه قرار گرفته است. البته برای حساب‌های واجد شرایط، ممکن است مدت زمانی طول بکشد.

ویژگی‌هایی مثل بهبودهایی برای اتاق‌ها و «قفل ویدیو» که شامل خاموش کردن یکباره ویدیوها است و یا حتی بی صدا کردن یکباره ویدئوها نیز از آن دوران ایجاد شده است.

در به روز رسانی رابط Google Meet امکاناتی مانند: افزوده شدن یک نوار برای تمام کنترل‌های Meet، حذف دیدن چهره خود در تمام مدت، سنجاق کردن و برداشتن پین محتوا دیده می‎شود. شرکت گوگل در ماه مارس، تغییراتی کوچکی مانند تصویر در تصویر و ایموجی را معرفی نموده است.

منبع: تکراتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
وبگردی