کد خبر: ۲۹۵۲۰
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۹:۴۰

افشای نخستین جزئیات از سری پوکو M5؛ اندروید 12 و رونمایی در آینده نزدیک

نشانه‌هایی از وجود گوشی‌های هوشمند پوکو M5 و M5s مشاهده شده و این در حالی است که پوکو M4 5G همین چند ماه پیش معرفی شد.

به گزارش«نبض فناوری» نشانه‌هایی از وجود گوشی‌های هوشمند پوکو M5 و M5s مشاهده شده و این در حالی است که پوکو M4 5G همین چند ماه پیش معرفی شد. به هر صورت گزارش‌های تازه ادعا می‌کنند که دو مدل مذکور قرار است در ماه آگوست همراه با سری شیائومی 12T معرفی شوند.

در ابتدا این وب‌سایت Xiaomiui و اکانت توییتری stufflistings بودند که متوجه ارجاعات موجود به سری پوکو M5 شدند؛ خانواده‌ای که ظاهرا عرضه آن به شکل جهانی خواهد بود.

جهت یادآوری بد نیست به این مورد اشاره کنیم که شیائومی سری پوکو M4 را طی چند مرحله عرضه کرد، این مراحل از نوامبر 2021 با مدل پوکو M4 پرو 5G آغاز شد و شیائومی در ادامه از مدل M4 پرو و M4 5G رونمایی کرد که هر دو به ترتیب در مارس و مه 2022 از راه رسیدند.

 
 
احتمال عرضه سری پوکو M5 در ماه آگوست

مشخصات احتمالی سری پوکو M5

با استناد به گزارش Xiaomiui، معرفی سری M5 در ماه آگوست، احتمالا با رویداد رونمایی از گوشی‌های شیائومی 12T و 12T پرو همزمان خواهد بود.

بنابر اخبار غیر رسمی، سری 12T مجهز به یک تراشه رده بالا خواهد بود، اما Xiaomiui عنوان کرده که سری M5 پوکو احتمالا از یک تراشه JLQ یا تراشه سری هلیو G80 مدیاتک بهره خواهد برد.

از سوی دیگر اما اکانت توییتری stufflistings ادعا می‌کند که نام تجاری مدل M5s پوکو به ردمی نوت 10S تغییر خواهد یافت و در مقایسه با مدل M5 از تراشه قدرتمندتر مدیاتک هلیو G95 استفاده خواهد کرد.

احتمال عرضه سری پوکو M5 در ماه آگوست

این اکانت همینطور ادعا کرده که مدل M5s با گزینه‌های 4 و 6 گیگابایتی برای رم و همچنین گزینه‌های 64 و 128 گیگابایتی در زمینه فضای‌ ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد.

در پایان می‌توان گفت اخبار غیر رسمی گویای آن هستند هر دو مدل مذکور با اندروید 12 روانه بازار خواهند شد و احتمالا رابط کاربری MIUI 13 خواهند داشت.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی