کد خبر: ۲۹۶۳۵
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

انتشار اولین به روز رسانی پیکسل6a

گوگل اولین بروزرسانی را برای پیکسل 6a منتشر کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، میان رده گوگل پیکسل 6a دیروز به طور رسمی منتشر و با نسخه قدیمی‌تر اندروید 12 که حاوی پچ امنیتی آوریل بود، عرضه شد. اما به روز رسانی جدیدی توسط گوگل برای این گوشی منتشر شده است که شامل پچ امنیتی اندروید آگوست 2022 می شود. در نتیجه، Pixel 6a کاملاً جدید تنها مدل پیکسل در حال حاضر است که به‌روزرسانی امنیتی ماه اوت را تحت تأثیر قرار داده است.

سایر مدل‌های پیکسل که هنوز توسط گوگل پشتیبانی می‌شوند، باید به‌روزرسانی ماهانه خود را در روز دوشنبه، 4 آگوست دریافت کنند. گوگل معمولاً این به‌روزرسانی‌های OTA را در اولین دوشنبه هر ماه منتشر می‌کند. برای مثال، اگر پیکسل 6 یا پیکسل 6 پرو دارید، گوشی شما دارای به‌روزرسانی امنیتی ماه جولای است.

علاوه بر این، فقط به این دلیل که گوگل شروع به انتشار به‌روزرسانی برای پیکسل 6a کرد، به این معنی نیست که دستگاه شما امروز آن را دریافت خواهد کرد. گوگل اشاره می کند که این به روز رسانی را در مراحل مختلف ارائه می کند، فرآیندی که ممکن است چند هفته طول بکشد.

نسخه های مختلف آپدیت در حال انتشار به شرح زیر است:

  • Global (Unlocked) Pixel 6a: SD2A.220601.003
  • AT&T, T-Mobile Pixel 6a: SD2A.220601.002
  • Verizon Pixel 6a: SD2A.220601.004

برای به‌روزرسانی Pixel 6a به Settings > System > System Update  بروید و دستورالعمل‌ها را برای دریافت به‌روزرسانی دنبال کنید. جالب اینجاست که در بخش‌هایی از اروپا، سری‌های گلکسی اس 20، گلکسی اس 21 و گلکسی اس 22 سامسونگ، پچ‌های امنیتی ماه اوت را پیش از اکثر سری‌های پیکسل دریافت می‌کنند.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی