کد خبر: ۲۹۶۴۲
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۹

ماسک هم از توییتر شکایت کرد

ایلان ماسک پرونده متقابلی را علیه توییتر مبنی بر قرارداد 44 میلیارد دلاری ثبت کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، ایلان ماسک مبارزه قانونی خود با توییتر را به دلیل پیشنهادش برای کناره گیری از خرید 44 میلیارد دلاری تشدید کرد، این شکایت محرمانه تنظیم شد. در حالی که این سند 164 صفحه ای برای عموم در دسترس نبود، طبق قوانین دادگاه نسخه ویرایش شده آن می تواند به زودی عمومی شود.

ماسک به دلیل 9.6 درصد سهامش در شرکت و به دلیل اینکه توافقنامه تصاحب به او حق وتوی بسیاری از تصمیمات شرکت را می دهد، نسبت به سهامداران توییتر وظیفه امانتداری دارد. این شکایت توسط لوئیجی کریسپو، صاحب 5500 سهم توییتر، در دادگاه عالی مطرح شد.

ماسک، ثروتمندترین فرد جهان و مدیر اجرایی شرکت تسلا، در 8 ژوئیه گفت که از خرید توییتر دست می کشد و این شرکت را به دلیل نقض توافق با ارائه نادرست تعداد حساب های جعلی در پلتفرم خود سرزنش کرد. توییتر چند روز بعد شکایت کرد و گفت که ماسک موظف است معامله را با قیمت 54.20 دلار برای هر سهم ببندد. مک کورمیک هفته گذشته سریعاً پرونده را برای محاکمه پیگیری کرد و گفت که می‌خواهد آسیب احتمالی توییتر ناشی از عدم قطعیت معامله را محدود کند.

ماسک این هفته توییتر را متهم کرد که درخواست‌های او را رد کرده و توییتر او را متهم کرد که به دنبال حجم عظیمی از داده‌ها است که به موضوع اصلی پرونده بی‌ربط هستند.

ارسال نظرات
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
وبگردی