کد خبر: ۲۹۶۵۷
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

سرنوشت بیت کوین و اتریوم چگونه است؟

بیت کوین و اتر در مسیر بهترین وضعیت ماهانه خود از سال 2021 قرار دارند.

به گزارش «نبض فناوری»،  بیت کوین و اتر، دو عدد از بزرگ‌ترین توکن دیجیتال جهان، در بحبوحه احیای ریسک‌پذیری در بازارهای جهانی و خوش‌بینی نسبت به ارتقای شبکه اتریوم، به سمت بهترین ماه خود از سال 2021 پیش می‌روند.

بیت کوین در ماه جولای 28 درصد و اتر 70 درصد افزایش یافته است، اگرچه رالی آنها در روز جمعه متوقف شد. هر دو تغییر کمی داشتند و بیت کوین تا ساعت 5 بعد از ظهر در نیویورک حدود 23950 دلار بود و اتر در حدود 1730 دلار معلق است.

آدریان کنی، تاجر ارشد فروش در GlobalBlock در یادداشتی نوشت: «هفته روند صعودی بسیار خوبی را ادامه داد در چند روز گذشته کریپتو و به طور کلی بازارهای گسترده‌تر، تا حدودی شاهد افزایش آرامش بوده‌اند.»

در همین حال، بلاک چین اتریوم قرار است به سمت یک سیستم به اصطلاح اثبات سهام (proof of-stake) با انرژی کارآمدتر حرکت کند. به گفته مارک نیوتن، رئیس استراتژی فنی در Fundstrat، کوین مجازی می تواند در روزهای آینده به 1915 تا 2000 دلار برسد.

او گفت: «اتریوم در کوتاه‌مدت از نظر فنی جذاب‌تر از بیت‌کوین به نظر می‌رسد، بنابراین عقب‌نشینی‌ها تا اواسط آگوست باید قابل خرید باشند.

با این حال، رمزارزها در پایان هفته تحت فشار بودند زیرا دو شاخص کلیدی نرخ تورم ایالات متحده در روز جمعه افزایش بیش از پیش‌بینی‌شده را ثبت کردند و این نگرانی‌ها را افزایش داد که قیمت‌ها برای مدت طولانی‌تر از حد انتظار بالا باقی بمانند. در جای دیگر، گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، گفت که او تلاش خود را برای ثبت پلتفرم های معاملات ارز دیجیتال برای ثبت نام در تنظیم کننده وال استریت افزایش می دهد.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی