کد خبر: ۲۹۷۱۵
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰

نحوه تغییر نام کاربری اینستاگرام

اینستاگرام، پلتفرم اشتراک‌گذاری چند رسانه‌ای متعلق به متا، میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان دارد که محتوا را در قالب تصاویر، ویدیوها، حلقه‌ها و استوری به اشتراک می‌گذارند.

به گزارش «نبض فناوری»،  کاربران اغلب در مورد نام کاربری و نحوه نمایش آن در نمایه خود بسیار دقیق هستند. برخی دوست دارند آن را ساده نگه دارند در حالی که برخی دیگر نام خود را تغییر می دهند و از کاراکترهای الفبایی عددی استفاده می کنند. این کاملاً به نیازهای کاربر بستگی دارد که چه نوع نام کاربری می خواهند.

بین نام کاربری و نام نمایشی در اینستاگرام تفاوت وجود دارد. نام نمایشی درست زیر عکس نمایه (آواتار) قابل مشاهده است. لازم نیست به اندازه نام کاربری شما منحصر به فرد باشد. با این حال، افرادی هستند که یک نام نمایشی منحصر به فرد را نیز حفظ می کنند. نام کاربری در بالای نمایه و در انتهای URL نمایه ظاهر می شود. بر خلاف نام های نمایشی، به معنای منحصر به فرد بودن آن است. برای افزودن نام کاربری در اینستاگرام محدودیت‌های خاصی وجود دارد، از جمله: نام کاربری نمی‌تواند بیشتر از 30 کاراکتر باشد، فقط می‌تواند شامل کاراکترهای الفبایی و سایر کاراکترهای خاص مانند نقطه و زیرخط باشد. نام کاربری را می توان در عرض 14 روز تغییر داد.

1.اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کنید.

2.روی نمایه خود در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید.

3.روی « Edit Profile» ضربه بزنید.

4.نام کاربری جدید خود را تایپ کنید.

5.روی Done ضربه بزنید.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی