کد خبر: ۲۹۷۲۹
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۰

سرنخ گوگل از زمان انتشار اندروید 13

گوگل به ماه سپتامبر برای انتشار اندروید 13 اشاره می کند.

به گزارش «نبض فناوری»، هنگامی که گوگل نسخه بتای 4 اندروید 13 را که یکی از نامزدهای انتشار در ماه گذشته بود، کنار گذاشت، به نظر می رسید که می توانیم شاهد انتشار اندروید 13 خیلی زودتر از حد انتظار باشیم. به هر حال، اندروید 12 سال گذشته تا 19 اکتبر در دسترس دارندگان پیکسل قرار نگرفت.

امروز، زمانی که گوگل آپدیت امنیتی ماهانه ماه آگوست را برای پیکسل‌ها حذف کرد، یک نسخه امنیتی اندروید 13 را ارائه کرد که می‌گفت: «اندروید 13، همانطور که در AOSP منتشر شد، دارای یک سطح پچ امنیتی پیش‌فرض 01-09-2022 خواهد بود.» این نشان می دهد که اندروید 13 برای کاربران سری پیکسل 4 و بعد از آن در ماه آینده در دسترس خواهد بود. سوال بزرگ این است که آیا باید اکنون نسخه بتای اندروید 13 را روی مدل پیکسل سازگار خود نصب کنید یا تا زمان انتشار رسمی منتظر بمانید.

ثبت نام برای پیوستن به برنامه بتای اندروید 13 بسیار سریع است؛ گوگل سرنخی به ما می دهد که در چه ماه نسخه نهایی اندروید 13 را منتشر می کند.

از یک طرف، کسانی که نسخه بتا را نصب کرده‌اند، ادعا می‌کنند که این نسخه خوب کار می‌کند و عملکرد حسگرهای اثرانگشت زیر نمایشگر را در پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو بهبود می‌بخشد. اما با وجود اینکه اندروید 13 بتا 4 کاندیدای انتشار بود، گوگل همچنان مجبور بود برای از بین بردن باگ‌ها، تغییراتی در آن ایجاد کند. اخیراً اندروید 13 بتای 4.1 برنامه ریزی نشده به عنوان یک "به روز رسانی جزئی" با لیست تغییرات زیر منتشر شده است:

  • مشکلی را برطرف کرد که مانع از فعال یا غیرفعال کردن بلوتوث برنامه در صورت نداشتن مجوز BLUETOOTH_CONNECT می‌شد، حتی اگر برنامه سطح API را هدف قرار می‌داد که در آن مجوز لازم نیست. (شماره 232107689)
  • رفع مشکلاتی که گاهی باعث از کار افتادن دستگاه و راه اندازی مجدد آن هنگام اتصال به شبکه های وای فای خاص می شد. (شماره #237308339، شماره #237886229، شماره #237878437)
  • مشکلی که در آن اتصال Meet در حین رانندگی کاهش می‌یابد برطرف شد.
  • مشکلی که سیستم می‌توانست داده‌های GPS را به اشتباه تفسیر کند، برطرف شد.

در حالی که به روز رسانی جزئی در نظر گرفته می شود، نصب بتا و مشاهده خرابی و راه اندازی مجدد دستگاه هنگام اتصال به شبکه Wi-Fi مشکل کوچکی نیست. همچنین این نیست که دستگاه شما داده های GPS را به اشتباه تفسیر کند.

در حالی که این باگ ها در اندروید 13 بتا 4.1 برطرف شده اند، چه کسی می داند چه باگ هایی در نسخه بتا اندروید 13 باقی می مانند.

برچسب ها: گوگل اندروید13 بتا
ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی