کد خبر: ۲۹۷۸۴
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۰

تلفن‌های ثابت قطع شده بر اثر آتش‌سوزی به شماره همراه منتقل می‌شود

مخابرات در راستای رفع مشکل تلفن‌های ثابت‌ قطع شده بر اثر آتش‌سوزی اخیر، امکان انتقال رایگان شماره تلفن ثابت به شماره تلفن همراه را فراهم کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، درپی بروز حادثه در یکی از حوضچه های مخابرات منطقه ۸ تهران، اختلالی در اینترنت و تلفن برخی از مشترکان تهرانی حادث شد که پس از گذشت چند روز از این حادثه، هنوز تلفن ثابت تعدادی از مشتریان قطع یا دچار اختلال است.

پس از این اتفاق، یکی از سوالات اساسی کاربران این بود که قطعی این چند روزه به مشترکان تلفن ثابت و همراه و اینترنت چگونه جبران می‌شود؟

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات هم تاکید کرد که مخابرات باید پاسخگوی مشترکین و خسارات وارده به آنها باشد.

در حالی که نحوه جبران خسارت این روزه قطعی هنوز مورد سوال است، امروز مخابرات منطقه تهران، امکانی موقتی و رایگان را برای برخی از مشترکان اعلام کرده تا فعلا امکان برقراری ارتباط قطع شده تلفن ثابت فراهم شود.
طبق اعلام مخابرات، آن دسته از مشتریان مخابرات تهران که تلفن ثابت آنان در روزهای اخیر به علت حادثه قطع شده، در صورت تمایل می توانند شماره تلفن ثابت خود را به شماره تلفن همراه شان منتقل کنند.

برای استفاده از این امکان، مشترکان باید شماره تلفن ثابت قطع شده خود را از طریق تلفن همراه مالک آن خط تلفن، به سر شماره ۰۲۱۲۰۲۱ پیامک‌ کنند یا با شماره ۲۰۲۱ واحد ارتباط مردمی مخابرات منطقه تهران تماس بگیرند، تا برای انتقال مکالمه خط ثابت به همراه آنان از طریق بخش فنی مخابرات منطقه تهران اقدام شود.

مخابرات تاکید کرده که هزینه های انتقال مکالمه به تلفن همراه مشترکین در این مدت رایگان خواهد بود.

منبع/ فارس

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی