کد خبر: ۲۹۸۲
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

برگزاری الکامپ امسال وابسته به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا

سازمان نظام صنفی کشور در خصوص برگزاری الکامپ 99 اعلام کرد تصمیم برای برگزاری نمایشگاه الکامپ برعهده شرکت نمایشگاه‌ها و ستاد ملی مقابله با کرونا است.

به گزارش نبض فناوری پیش از شروع موج دوم کرونا و در اردیبهشت ماه بود که  سازمان نظام صنفی رایانه‌ای (نصر) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ بر خلاف سال‌های گذشته از ۲۸ تا ۳۱ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

«محمدباقر اثنی‌عشری» رییس سازمان نظام صنفی کشور  درباره برگزاری برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ گفت:«اگر ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم بگیرد که نمایشگاه برگزار شود، باید ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در چیدمان غرفه‌ها و فضایی که بین‌ آن‌ها وجود دارد نیز تصمیمات مناسبی گرفته شود.»

به گفته اثنی عشری با طراحی غرفه‌های بزرگ‌تر و ایجاد فاصله‌ بیشتر، الکامپ امسال را باید در نسخه محدود برگزاری شود تا پیوستگی برگزاری این نمایشگاه در ۲۵ سال گذشته از بین نرود.

رئیس سازمان نصر با اشاره به این نکته که  پیام الکامپ امسال  استفاده از فناوری اطلاعات در شرایط بحرانی مانند کرونا است،تاکید کرد:« با شرایط پیش‌آمده، زمانی که ثبت‌نام را آغاز کردیم، مقداری نگران استقبال مردم بودیم، اما استقبال آن‌ها بسیار خوب بود. تقریبا برای ۳۰ هزار متر فضای سرپوشیده و ۲۵۰۰ متر فضای باز پیش‌ثبت‌نام انجام شده است که این مقدار، بیشتر از ظرفیتی است که ما در اختیار داریم.»

به گفته اثنی عشری در الکامپ امسال بخش خصوصی و دولتی حضور دارند و نکته حائز اهمیت این است که دولتی‌ها نیز باید مانند بخش خصوصی ثبت‌نام به عمل بیاورند. ثبت‌نام تا ۱۵ شهریور ادامه دارد و پس از آن سایت بسته می‌شود.
ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی