کد خبر: ۲۹۸۶۳
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۰

اپل واچ ۸ پرو با چه نامی وارد بازار می‌شود؟

اپل با الهام گرفتن از استراتژی معرفی آیفون X در کنار سری آیفون هشت مدل پرو اپل واچ هشت را با نام اپل واچ X وارد بازار کند.

به گزارش «نبض فناوری»، اپل واچ هشت پرو نام نسخه پرچم‌دار نسل بعدی ساعت‌های هوشمند اپل است؛ این ساعت از جنس فولاد ضد زنگ است و قیمت گران‌تری نسبت به نسل پیشین دارد. صفحه‌نمایش بهتر، طراحی جدید و تراشه نسل قبل از جمله مشخصاتی است که در اپل واچ هشت پرو ارائه خواهد شد. این استراتژی مشابهت بسیار زیادی به برنامه معرفی آیفون هشت در کنار آیفون X دارد که سال ۲۰۱۷ اتفاق افتاد.

اپل واچ سری هشت و نسخه پرو این محصول از نظر استراتژیک بسیار شبیه یکدیگر هستند؛ ساعت هوشمند استاندارد اپل هر سال به‌روزرسانی‌های جزئی را دریافت می‌کند. با این وجود نسخه پرو احتمالاً با مشخصات فنی چشمگیرتر و ظاهری جدیدتر رونمایی خواهد شد تا اپل بتواند آن را با قیمت گران‌تر به فروش برساند.

به نظر می‌رسد که استراتژی معرفی اپل واچ سری هشت و سری X در سال جاری نتیجه مطلوبی برای این شرکت به ارمغان خواهد آورد، اما الگوی آن نشان می‌دهد سال آینده شاهد رونمایی اپل واچ سری ۱۱ و ۱۱ پرو خواهیم بود. در هر صورت هنوز نمی‌توان با اطمینان گفت که شرکت اپل از استراتژی مشابه سال ۲۰۱۷، معرفی آیفون X در کنار آیفون هشت برای رونمایی نسل بعدی ساعت‌های هوشمند خود اپل واچ سری هشت در کنار اپل واچ X بهره خواهد گرفت یا خیر؟

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی