کد خبر: ۲۹۹۵۷
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۰

ساعت هوشمند شیائومی Watch S1 Pro رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند شیائومی Watch S1 Pro با بندهای چرمی، GPS داخلی و توانایی نظارت ۲۴ ساعته ضربان قلب رونمایی شد.

ساعت هوشمند شیائومی Watch S1 Pro رونمایی شد

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت شیائومی در رویداد اخیر خود در کنار محصولاتی مانند گوشی تاشو میکس فولد دو و نسل جدید ایربادها، ساعت هوشمندی نیز معرفی کرده است که Watch S1 Pro نام دارد. برای این محصول بندهای چرمی در نظر گرفته شده است تا بتوان به راحتی آن را در مکان‌های رسمی مورد استفاده قرار داد. البته بند آن را می‌توان به گزینه‌های دیگر که در برابر آلودگی و صدمات مقاومت بیشتری دارند و برای ورزش راحت‌تر هستند، جایگزین کرد.

ساعت هوشمند شیائومی Watch S1 Pro از صفحه‌نمایش OLED گرد ۱.۴۷ اینچی با سایز ۴۶ میلی‌متری و وضوح ۴۸۰ * ۴۸۰ پیکسل بهره می‌برد و با شیشه یاقوت کبود محافظت می‌شود. این محصول دارای بدنه فولادی ضد زنگ است و تا عمق پنج متری آب نیز مقاوم است. محصول جدید شیائومی به تراشه پردازشی ۱۲ نانومتری ناشناسی مجهز شده است که به ادعای شرکت سازنده توانایی ارائه عملکرد عالی و عمر باتری طولانی را دارد.

ساعت هوشمند Watch S1 Pro از شارژ سریع بی‌سیم پشتیبانی می‌کند؛ به طوری که تنها با ۱۰ دقیقه شارژ می‌توان به مدت دو روز از آن استفاده کرد. انرژی مورد نیاز ساعت ذکر شده با استفاده از یک باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که ادعا می‌شود با شارژ کامل تا ۱۵ روز روشن می‌ماند؛ این دستگاه از شارژ مغناطیسی و همچنین شارژ معکوس پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند Watch S1 Pro دارای بلوتوث پنج، توانایی پشتیبانی از اتصال NFC و GPS داخلی است. از دیگر ویژگی‌های گجت پوشیدنی ذکر شده می‌توان به نظارت ۲۴ ساعته ضربان قلب و اندازه‌گیری خودکار سطح اکسیژن خون اشاره کرد. قیمت این محصول ۲۲۲ دلار ارزیابی شده است.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی