کد خبر: ۲۹۹۶۴
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۰

اطلاعیه نحوه ثبت نام در نمایشگاه GITEX دوبی

سازمان توسعه تجارت ایران در راستای اجرای استراتژی ملی صادرات و کمک به بین المللی شدن شرکت های دانش بنیان و صادراتی ایران و با همکاری مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی در نظردارد، تعداد 10 استارت آپ منتخب را به نمایشگاه بین المللی GITEX که از 10 تا 13 اکتبر 2022 در دوبی برگزار می شود، اعزام نماید.

به گزارش «نبض فناوری»، سازمان توسعه تجارت ایران در چارچوب پروژه مشترک با مرکز بین المللی تجارت International Trade Center (ITC) وابسته به سازمان ملل متحد و در راستای اجرای استراتژی ملی صادرات و کمک به بین المللی شدن شرکت های دانش بنیان و صادراتی ایران و با همکاری مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی در نظردارد، تعداد 10 استارت آپ منتخب که از ویژگی هایی چون؛ دیجیتالی بودن، سودمند برای جامعه ، دارای محصول دیجیتال و تاسیس شده در ایران بهره مند باشند را به نمایشگاه بین المللی GITEX  که از 10 تا 13 اکتبر 2022 در دوبی برگزار می شود، اعزام نماید.

هزینه های نمایشگاه شامل ثبت نام و اجاره بهای غرفه از محل پروژه مشترک پرداخت می شود و استارت آپ ها در این رابطه هزینه ای متقبل نمی شوند. در خلال حضور استارت آپ ها در این نمایشگاه کارشناسان مرکز بین المللی تجارت با آنها در ارتباط بوده و کمک های کارشناسی لازم را برای آنها در جهت ارایه توانمندی های خود و سایر راهنمایی ها و کمک های لازم را به عمل خواهند آورد.

ایران از 7 سال پیش در نمایشگاه جی تکس حضور فعال داشته است. امسال نیز حضور استارت آپ های ایرانی می تواند درجهت بین المللی شدن فعالیت های دانش بنیان و زمینه سازی برای توسعه صادرات محصولات و خدمات ناشی از فعالیت های دانش بنیان مفید واقع شود.

علاقمندان واجد شرایط می توانند، نسبت به ثبت نام اولیه از طریق تکمیل فرم (دریافت فرم ثبت نام) اقدام و حداکثر تا پایان مرداد ماه 1401  فرم تکمیل شده را به آدرس ایمیل سازمان توسعه تجارت ایران به آدرس: itpoitc@tpo.ir  ارسال فرمایند.

پس از انجام فرآیند انتخاب اولیه، متقاضیان واجد صلاحیت، فرم مفصل تر ثبت نام برای منتخبان ارسال و پس از تکمیل آن برای حضور در مصاحبه تخصصی با حضور کارشناسان از ایشان دعوت به عمل خواهد آمد و منتخبین نهایی مبتنی بر نتایج مصاحبه تخصصی تعیین خواهند شد.

اطلاعیه نحوه ثبت نام در نمایشگاه GITEX دوبی

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی