کد خبر: ۲۹۹۹۸
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

تصاویر جدید کانسپت آیفون ۱۴ پرو منتشر شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که طراحی احتمالی آیفون ۱۴ همراه با iOS 16 به تصویر کشیده شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، به‌تازگی کانسپت جدیدی منتشر شده که طراحی احتمالی آیفون ۱۴ پرو را نمایش می‌دهد، کانسپت طراحی شده AR7 که به اشتراک گذاشته شده است پیش‌نمایشی پذیرفتنی از آیفون ۱۴ پرو یا پرو مکس با رنگ نیمه شب (MidNight) و iOS 16 را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که گوشی جدید آیفون دارای دو بریدگی گرد و بیضی شکل است که جایگزین بریدگی فعلی روی سری پرو گوشی‌های آیفون می‌شود.

آیکون جدید باتری نیز که اپل آن را بر نسخه بتا پنج سیستم‌عامل iOS 16 آزمایش کرد در این کانسپت گنجانده شده است. نکته جالب دیگر این کانسپت، پیش‌نمایش پخش کننده موسیقی بر صفحه قفل آیفون است که اخیراً اپل آن را در نسخه آزمایشی iOS 16 قرار داده است. امکان بهره‌گیری اپل از صفحه‌نمایش همیشه روشن در آیفون ۱۴ نیز به تصویر کشیده شده است. قابلیت ذکر شده امکان نمایش اطلاعاتی مانند ساعت روی صفحه را با مصرف کمترین میزان باتری فراهم می‌کند.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس نخستین گوشی‌هایی هستند که از نمایشگر همیشه روشن بهره می‌برند؛ این قابلیت به لطف استفاده از پنل اولد جدید با قابلیت تغییر نرخ نوسازی از ۱۲۰ به یک هرتز به دست آمده است. این در حالی است که نرخ نوسازی صفحه‌نمایش آیفون ۱۳ پرو از ۱۲۰ تا ۱۰ هرتز متفاوت بود. اگرچه امکان استفاده از نمایشگر همیشه‌روشن در آیفون ۱۳ پرو نیز وجود داشت؛ این قابلیت بر صفحه جدید یک هرتزی بهتر عمل می‌کند.

منبع/ ایمنا

برچسب ها: آیفون ۱۴ اپل iOS 16
ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی