کد خبر: ۳۰۰۰۳
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۰

هشدار سیگنال به کاربرانش

هکرها می توانستند شماره 1900 کاربر سیگنال را به دست آورند، سیگنال به کاربران آسیب دیده هشدار داد.

به گزارش «نبض فناوری»، اوایل این ماه، نقض امنیتی روی Twilio (پلتفرمی که به پلتفرم‌های وب کمک می‌کند تا از طریق پیامک یا صوتی ارتباط برقرار کنند) را تحت تأثیر قرار داد و برنامه چت رمزگذاری‌شده Signal اکنون به همه 1900 کاربر که ممکن است تحت تأثیر قرار گرفته باشند، هشدار می‌دهد.

 سیگنال می گوید این احتمال وجود دارد که مهاجمانی که Twilio را هک کرده اند، یک دستگاه جدید مرتبط با شماره کاربر آسیب دیده را دوباره ثبت کنند.

سیگنال اعلام کرد که تمام کاربرانی را که به طور بالقوه حساب هایشان را برای هکرهایی که به Twilio حمله کرده بودند فاش کردند هشدار داده است. Twilio به سیگنال خدمات تأیید شماره تلفن SMS ارائه می دهد. علاوه بر این، سیگنال بیان کرد که مهاجمان در طول مدت زمانی که دسترسی داشتند به دنبال سه شماره خاص بودند.

سیگنال گفت که یکی از آن سه کاربر که شماره آنها جستجو شده است به سیگنال گزارش داده که مهاجمان از شماره آنها برای ثبت مجدد دستگاه جدید استفاده کرده اند. به این ترتیب، مهاجم می تواند از شماره شخص دیگری برای ارسال و دریافت پیام استفاده کند.

با این حال، تاریخچه پیام، لیست تماس، اطلاعات نمایه یا افراد مسدود شده، و هر گونه اطلاعات شخصی دیگر برای همه کاربران امن باقی مانده است.

سیگنال در حال ارسال پیام هایی با پیوند به صفحه پشتیبانی خود برای حساب هایی است که به طور بالقوه تحت تأثیر قرار گرفته اند. در آنجا، می توانید نحوه فعال کردن قفل ثبت نام را مشاهده کنید تا مطمئن شوید که هیچ کس نمی تواند از شماره شما برای ثبت مجدد آن در سیگنال استفاده کند. بخش دیگری از پیام برای آن 1900 کاربر این است که چگونه شماره تلفن خود را دوباره ثبت کنند.

در اینجا نحوه تنظیم قفل برای سیگنال آورده شده است:

به تنظیمات سیگنال Account > Registration Lock بروید.

در آنجا می توانید آن را فعال یا غیرفعال کنید.

اگر پین خود را فراموش کنید، ممکن است تا 7 روز حساب قفل شود و به یاد داشته باشید که سیگنال نمی تواند پین را برای شما بازنشانی کند. بنابراین، هنگام فعال کردن، مطمئن شوید که کد پین خود را به خاطر دارید.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی