کد خبر: ۳۰۰۹۵
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۸

سامسونگ گلکسی S23 اولترا مجهز به اسکنر اثرانگشت با عملکرد سریع‌تر خواهد بود

سامسونگ اخیرا از جدیدترین گوشی‌های تاشو خود با اسامی گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 رسما رونمایی کرد. بنابراین اسمارت‌فون‌های پیشرفته آینده کمپانی کره‌ای جزو خانواده گلکسی S23 خواهند بود. همچنین سری گلکسی S23 شامل یک مدل اولترا است که بر اساس شایعات اخیر مجهز به حسگر اثرانگشت 3D Sonic Max شرکت کوالکام خواهد بود.

به گزارش «نبض فناوری»، بر اساس پیش‌بینی‌ها پرچم‌داران آینده سری گلکسی S سامسونگ در ماه ژانویه یا فوریه سال 2023 معرفی خواهند شد. 

با این‌حال سنسور مورد اشاره یک محصول جدید محسوب نمی‌شود؛ چرا که این حسگر پیش‌تر در اسمارت‌فون‌های iQOO 9 Pro و ویوو X80 پرو مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. استفاده از این حسگر در گلکسی S23 اولترا بدان معناست که این اسمارت‌فون از حسگر اثرانگشت با عملکرد سریع‌تر و ناحیه اسکن بزرگ‌تر بهره خواهد برد. نتایج بررسی‌های انجام شده روی هر 2 هندست iQOO 9 Pro و ویوو X80 پرو از دقت و سرعت بالای اسکنر اثرانگشت در این گجت‌ها حکایت دارند.

با این اوصاف هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ در تمامی مدل‌های خانواده گلکسی S23 از این اسکنر اثرانگشت جدید بهره گرفته یا این مشخصه تنها در مدل گلکسی S23 اولترا قابل دسترس خواهد بود. انتظار می‌رود که طی ماه‌های آینده شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری پیرامون خانواده گلکسی S23 سامسونگ باشیم.

سامسونگ گلکسی S23 اولترا مجهز به اسکنر اثرانگشت با عملکرد سریع‌تر خواهد بود

iQOO 9 Pro

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
وبگردی