کد خبر: ۳۰۰۹۶
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۰

گیم‌پد موبایلی لنوو Legion معرفی شد

شرکت لنوو گیم‌پد موبایلی جدید خود را به نام Legion در کنار گوشی گیمینگ Legion Y70، تبلت Xiaoxin Pad Pro و چند محصول دیگر معرفی کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت لنوو در رویداد اخیر خود از محصولات مختلفی رونمایی کرد؛ گوشی گیمینگ Legion Y70 و تبلت Xiaoxin Pad Pro 2022 از مهم‌ترین دستگاه‌های جدید این شرکت هستند. لنوو محصول جدیدی برای طرفداران بازی‌های موبایلی نیز معرفی کرده است؛ گیم‌پد این شرکت با عمر باتری شش ساعتی و قابلیت‌های دیگر می‌تواند تجربه‌ای بهتر از اجرای بازی‌های موبایلی را به کاربران ارائه دهد.

گیم‌پد لنوو Legion از یک باتری ۱۵۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و برای شارژ آن می‌توان از درگاه USB-C استفاده کرد. این محصول امکان اجرای بازی‌هایی که نیاز به جوی‌استیک دارند را فراهم می‌کند و امکان اجرای بازی‌های معمولی نیز با آن وجود دارد. دکمه‌های اضافه در پشت و لبه بالایی به همراه جوی‌استیک‌های این گیم‌پد در دسترس بازیکنان خواهد بود. این قابلیت‌ها عملکرد بدون تاخیر و همه‌جانبه‌تری را برای گیمرها به ارمغان می‌آورد.

از دیگر ویژگی‌های گیم‌پد موبایلی لنوو Legion می‌توان به امکان اتصال تک کلیدی به دستگاه‌های مجهز به ZUI از طریق بلوتوث اشاره کرد. این گیم‌پد همچنین یک حلقه نشانگر دارد که اطلاعات لحظه‌ای وضعیت آن را ارائه می‌دهد. محصول ذکر شده با قیمت ۱۲ دلار به فروش می‌رسد، البته قیمت آن بعداً به ۱۵ دلار افزایش خواهد یافت.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی