کد خبر: ۳۰۱۰۸
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

نحوه بازیابی یک فایل ذخیره نشده آفیس

ممکن است در حالیی که روی Don't Save کلیک کنید؛ یک سند آفیس را ببندید. به طور پیش فرض، برنامه های آفیس به طور خودکار نسخه های پشتیبان موقت اسناد شما را در حین کار ذخیره می کند و شانس خوبی برای بازیابی آنها وجود دارد.

به گزارش «نبض فناوری»، دو راه آسان برای بازیابی یک فایل ذخیره نشده وجود دارد، و ما هر دو را شرح می دهیم.

یک فایل را با دکمه بازیابی اسناد ذخیره نشده بازیابی کنید

در اینجا سریعترین راه وجود دارد: Word (یا هر برنامه آفیس دیگری را باز کنید)سپس روی تب "Open" کلیک کنید. روی دکمه « Recover Unused Documents» در سمت راست پایین پنجره کلیک کنید.

سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که فایل ذخیره نشده مورد نظر خود را انتخاب کنید.

یک فایل را با دکمه Manage Document بازیابی کنید

همچنین می توانید از دکمه Manage Document استفاده کنید. با باز کردن هر برنامه آفیس که در آن کار می کردید، جایی که فایل شما ذخیره نشد شروع کنید. روی منوی File کلیک کنید.

در منوی File روی "Info" کلیک کنید.

توجه: ممکن است مجبور شوید " New" یا "open" ​​را بزنید تا دکمه " Info" قابل کلیک باشد.

در صفحه اطلاعات، روی "Manage Document" کلیک کنید و سپس از منوی کشویی، "Recover Unsaved Document" را انتخاب کنید. همچنین توجه داشته باشید که اگر بخواهید این کار را انجام دهید، گزینه ای برای حذف تمام اسناد ذخیره نشده دارید.

پوشه UnsavedFiles شامل تمام فایل‌های ذخیره‌نشده است که آفیس پشتیبان‌گیری موقتی برای آنها ایجاد کرده است. فایل مورد نیاز خود را انتخاب کنید و سپس روی Open کلیک کنید.

سند ذخیره نشده خود را انتخاب کنید؛ فرمت فایل "ASD" خواهد داشت.

برنامه‌های آفیس به‌طور خودکار پشتیبان‌گیری موقت از فایل‌ها را در فواصل زمانی (به‌طور پیش‌فرض هر 10 دقیقه) ذخیره می‌کنند، بنابراین فایل شما باید حاوی بیشتر کارهایی باشد که از دست داده‌اید.

نحوه ذخیره خودکار فایل ها توسط برنامه های آفیس را تغییر دهید

همچنین می‌توانید نحوه ذخیره هر برنامه آفیس این فایل‌های موقت را تغییر دهید، از جمله اینکه فایل‌ها در کجا ذخیره می‌شوند، هر چند وقت یک‌بار ذخیره می‌شوند و اگر سندی را بدون ذخیره ببندید، آیا یک فایل موقت نگهداری می‌شود یا خیر.

به منوی File برگردید، روی گزینه ها کلیک کنید.

در صفحه Options، روی Save کلیک کنید و سپس به دنبال بخش "Save Documents" بگردید. چند گزینه برتر همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید.

اگر ذخیره خودکار هر 5 یا 10 دقیقه یک بازه زمانی بسیار طولانی به نظر می رسد (برای ما این کار را می کند)، آن را به هر چیزی که می خواهید کاهش دهید. می‌توانید آن را به صورت خودکار از هر یک دقیقه تا هر 120 دقیقه تنظیم کنید.

برچسب ها: آفیس فایل ذخیره
ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی