کد خبر: ۳۰۱۶۴
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۱ | ۰۹:۲۷

آیا تبلیغات رایگان در گوگل امکان پذیر است؟

یکی ازعبارت‌هایی که کاربران در گوگل زیاد سرچ می‌کنند؛ تبلیغات رایگان در گوگل یا تبلیغات گوگل رایگان است. گوگل یکی از پرکاربردترین موتورهای جستجو دنیا است که افراد زیادی به دنبال تبلیغات رایگان در آن و افزایش ترافیک سایت خود هستند. در این مقاله کاملا برای شما شرح می دهیم؛ آیا تبلیغات رایگان در گوگل امکان پذیر است؟

تبلیغ در گوگل با افراک

یکی ازعبارت‌هایی که کاربران در گوگل زیاد سرچ می‌کنند؛ تبلیغات رایگان در گوگل یا تبلیغات گوگل رایگان است. گوگل یکی از پرکاربردترین موتورهای جستجو دنیا است که افراد زیادی به دنبال تبلیغات رایگان در آن و افزایش ترافیک سایت خود هستند. در این مقاله کاملا برای شما شرح می دهیم؛ آیا تبلیغات رایگان در گوگل امکان پذیر است؟ از چه راهی می‌توان به آن دست یافت؟

از آن‌جایی که 93 درصد درآمد گوگل از تبلیغات است؛ طبیعی است که امکان تبلیغ رایگان در آن وجود نداشته باشد. هرچند برای تبلیغات در گوگل باید حتما هزینه بپردازید اما روش‌هایی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید هزینه تبلیغات خود را کاهش دهید. برای دریافت اطلاعات بیشتردرباره تبلیغ در گوگل می‌توانید به لینک زیر از سایت افراک مراجعه کنید:

https://afrak.com/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%da%af%d9%88%da%af%d9%84/

در ادامه تعبیرهای مختلفی که از تبلیغات رایگان گوگل وجود دارد و راه‌هایی که می‌توانید هزینه آن را کاهش دهید را بیان می‌کنیم.

تعبیرهای مختلف تبلیغ رایگان در گوگل

سئو: با سئو به صورت ارگانیک در لیست نتایج گوگل ظاهر می‌شوید. از آن‌جایی که سئو جزء تبلیغات نیست؛ نباید برای آن به گوگل هزینه‌ای پرداخت کنید. سئو یکسری فرایند زمان بندی شده است که برای انجام بعضی از مراحل آن مانند لینک سازی و تولید محتوا باید هزینه پرداخت کنید. اگر تصمیم ندارید هزینه کنید با بهینه سازی سایتتان می توانید رایگان، به صورت طولانی مدت در صفحه اول نتایج گوگل باشید. هرچه جایگاه بالاتری در SERP داشته باشید؛ قطعا ترافیک بیشتری خواهید داشت.

تبلیغات رایگان برای خیریه‌ها: گوگل تنها برای برخی خیریه‌ها  در شرایط خاص، امکان تبلیغ رایگان می‌دهد که به دلیل تحریم، امکان استفاده از آن در ایران وجود ندارد.

کوپن‌های تخفیف یا پروموشون‌های گوگل: گوگل برای این که ‌کاربران سایت را تشویق کند از خدمات ادورز استفاده کنند؛ پروموشن‌هایی حداکثر تا 150 یورو ارائه می‌کند. برای استفاده از این پلن‌های پروموشون، صاحبان سایت‌های تازه وارد ابتدا باید مبلغی را برای تبلیغات پرداخت کنند تا بعد از آن کد تخفیف را دریافت کنند. گوگل تنها یک‌بار به شما پروموشون می‌دهد؛ پس از آن باید هزینه پرداخت کنید.

تبلیغ در گوگل با قیمت مناسب در افراک

روش‌هایی برای کاهش قیمت تبلیغات در گوگل

تکنیک‌هایی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید هزینه تبلیغات گوگل از جمله تبلیغ بنری در گوگل را کاهش دهید و سود بیشتری کسب کنید. در ادامه می‌توانید با این روش‌ها آشنا شوید.

انجام سئو در کنار استفاده از گوگل ادز

زمانی که شما سئو کلمات کلیدی هدفتان را انجام می‌دهید؛ قیمت تبلیغات گوگل ادز کاهش می‌یابد. سایت های سئو شده از آن جایی که نزد گوگل اعتبار قابل قبولی کسب کرده اند؛ هزینه کمتری پرداخت می‌کنند.

کمپین تبلیغاتی با کیفیت بالا

 اگر کمپین تبلیغاتی شما کیفیت بالایی داشته باشد؛ قطعا سود بیشتری کسب می‌کنید. با این کار هزینه تبلیغ شما تا حد زیادی کاهش می‌یابد. موفق بودن تبلیغات گوگل ادز به عوامل زیر بستگی دارد:

  1. انتخاب کلمه کلیدی مناسب
  2. تنظیم هزینه‌ای معقول و درست برای کلمات
  3. استفاده از تنظیمات صحیح و هدف قرار دادن کاربران درست
  4. هدفمند و جذاب بودن تبلیغات
  5. انتخاب کلید واژه بر اساس منطقه جغرافیایی

 

استفاده از آژانس های تبلیغاتی مطمئن با قیمت مناسب

برای استفاده از سرویس گوگل ادز می‌توانید از آژانس‌های تبلیغاتی با تجربه استفاده کنید. با این آژانس‌ها مطمئن خواهید بود؛ شارژ حساب گوگل ادز تان به موقع انجام خواهد شد و مشکلی برای آن به وجود نمی‌آید. افراک یکی از آژانس های تبلیغاتی مطمئن است که قادر است تبلیغات گوگل ادز شما را با قیمت مناسب انجام دهد.

کلام آخر: همان طور که گفته شد تبلیغات رایگان گوگل وجود ندارد اما با ترفندهایی می‌توان هزینه آن را کاهش داد. اگر هنوز در استفاده از سرویس گوگل ادز تردید دارید و نمی‌دانید مراحل آن را چگونه پیش ببرید که صرفه اقتصادی داشته باشد؛ کارشناسان افراک قادرند شما را راهنمایی کنند.

ارسال نظرات
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
وبگردی