کد خبر: ۳۰۲۱۵
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

اپل واچ سری 3 نخرید

رویداد آیفون اپل نزدیک است، بنابراین احتمالاً لوازم جانبی پوشیدنی جدیدی در راه است. در صورتی که اطلاعات فاش شده درست باشند باید منتظر اپل واچ جدید باشیم.

به گزارش «نبض فناوری»، در رویداد جدید اپل احتمالاً شاهد یک یا دو مدل جدید اپل واچ خواهیم بود. اپل واچ سری 3 از آخرین نسخه watchOS پشتیبانی نمی کند.

MacRumors به ​​ما یادآوری می کند که با توجه به عدم پشتیبانی اپل واچ سری3 از نسخه جدید سیستم عامل، احتمال توقف تولید این ساعت وجود دارد.

 

این ساعت هوشمند در سال 2017 راه اندازی شد و اکنون پنج سال از عمر آن می گذرد به نظر می رسد خرید یک ساعت هوشمند پنج ساله منطقی نباشد.

اپل واچ سری 3 در حال حاضر قدیمی ترین و ارزان ترین ساعت در فهرست اپل است. علیرغم قیمت فریبنده 200 دلاری، توانایی کمتری نسبت به ساعت هوشمند پایه مدرنتر اپل، Apple Watch SE دارد و چند نسل از آخرین ساعت پرچمدار، اپل واچ سری 7 عقب است.

در همین حال، اپل واچ بعدی، ممکن است قابلیت‌های مختلفی را با محوریت تناسب اندام معرفی کند. ما در مورد ردیابی استقامت در زمان واقعی، مقاومت طولانی تر در برابر آب و احتمالاً حتی تشخیص تب صحبت می کنیم. همچنین دلایلی وجود دارد که باور کنیم اپل یک نوع ساعت حرفه ای را برای رقابت با ساعت های هوشمند مقاوم گارمین و اکنون Galaxy Watch 5 Pro سامسونگ عرضه خواهد کرد.

مارک گورمن از بلومبرگ همچنین در اوایل تابستان امسال گزارش داد که ممکن است یک Apple Watch SE جدید با پردازنده ارتقا یافته وجود داشته باشد که این اولین باری است که نسخه ابتدایی پوشیدنی اپل به جدیدترین تراشه مجهز می شود.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی