کد خبر: ۳۰۳۱۰
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ | ۰۰:۰۸
با حضور معاون وزیر نفت؛

آنلایزر لیزری گازی دی اکسید کربن و تیوب کلینر، دستاوردهای جدید اعضای پارک فناوری پردیس رونمایی شد

امروز سه شنبه ۸ شهریور ماه با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پترپشیمی از محصولات جدید شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس در حوزه پتروشیمی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در این مراسم از دو محصول جدید توسط مرتضی شاه میرزایی معاون وزیر نفت و با حضور مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس و مدیران شرکت های حاضر در مراسم، رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، معاون وزیر نفت در این مراسم به نقش موثر پارک فناوری پردیس و شرکت های دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: شرکت های نوآور و استارتاپ‌ها نقش بسیار اساسی و حیاتی در تامین تجهیزات پتروشیمی کشور دارند و آماده سازي این دو محصول جدید که امروز رونمایی شد، بهترین خبر امروز بود که با یاری پارک فناوری پردیس و نوآوری جدید، کار ما را در صنعت پتروشیمی کشور سرعت خواهد داد.

همچنین در ادامه مراسم رونمایی از محصولات جدید شرکت های عضو پارک فناوری پردیس در صنعت پتروشیمی، نمایشگاه تخصصی صنعت پتروشیمی شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس میز تشکیل شد و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از این نمایشگاه بازدید کرد و به گفتگو با تولیدکنندگان در خصوص کالاهایی که عرضه داشتند پرداخت.
دو محصولی که امروز رونمایی شد، ربات شستشوی کندانسور سه محور با نام تجاری (تیوب کلینر) توسط
شركت ایده کاوان صنعت پردیس و محصول دیگر آنالایزر گازی لیزری دی اکسید کربن با نام تجاري QS9300 TDLAS Gas Analyzer توسط شركت بیناب سنجش دماوند بود که هر دو از شرکت های پارک فناوری پردیس هستند.
يادآور می شود برگزاری نشست اقتصاد دانش بنیان با محوریت فن بازار تخصصی پتروشیمی نیز امروز پیش از مراسم رونمایی، با حضور شاه میرزایی معاون وزیر نفت و مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس و احمد عسکری مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک برگزار شد.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی