کد خبر: ۳۰۳۸۰
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

سامسونگ اپل را مسخره کرد

آخرین تبلیغ تلویزیونی سامسونگ عدم ​​وجود نوآوری در خط آیفون 14 را به سخره می گیرد.

به گزارش «نبض فناوری»، سامسونگ اغلب تبلیغات تلویزیونی برای گوشی های خود ایجاد می کند که به طرفداران اپل، آیفون و آیفون می پردازد. سامسونگ سابقه تمسخر اپل و آیفون با تبلیغات تلویزیونی را دارد.اولین نقطه از این دست، مربوط به سال 2011، طرفداران آیفون را که در صف طولانی برای خرید آیفون 4s منتظر بودند، مسخره کرد. این تبلیغی است که با یکی در صف شروع می‌شود که می‌گوید: «نه ساعت مانده و تقریباً به در رسیده‌ایم».

در سال 2014، سال‌ها قبل از اینکه آیفون 13 پرو مکس قهرمان عمر باتری شود، سامسونگ کاربران آیفون را در یک تبلیغ خنده‌دار که چندین نفر از آنها را در فرودگاهی به تصویر می‌کشید که از یافتن خروجی برای وصل کردن دستگاه‌هایشان ناامید هستند نشان داد.

آگهی جدید سامسونگ می گوید که نوآوری موجود در دستگاه های گلکسی به سری آیفون 14 نمی آید. سپس این تبلیغ 30 ثانیه‌ای به کاربران آیفون می‌گوید که بالاترین وضوح دوربین در گوشی‌های هوشمند در جیب شخص دیگری خواهد بود و عکس 100 برابری Space Zoom که همه لایک‌ها را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به دست می‌آورد، متعلق به شما نخواهد بود. زیرا این نوآوری به آیفون نزدیک شما نمی آید.

انتظار می رود اپل در تاریخ 7 سپتامبر گوشی های سری آیفون 14 را معرفی کند.

برچسب ها: گوشی اپل سامسونگ
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی