کد خبر: ۳۰۵۰۹
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۰

فروش با تخفیف اپل واچ سری 7

اپل واچ سری 7 تا 150 دلار در آمازون تخفیف دارد. این سایت تعداد انگشت شماری از مدل‌های ممتاز را هنوز در انبار دارد.

به گزارش «نبض فناوری»، آمازون باقیمانده تعداد سری 7 خود را تخفیف داده است. در حال حاضر، شما می توانید تعداد انگشت شماری از مدل ها را با 150 دلار تخفیف پیدا کنید. به عنوان مثال، نوع 41 میلی‌متری با بدنه فولادی ضد زنگ گرافیتی و نوار اسپرت آبی در حال حاضر 550 دلار است (که از 699 دلار کاهش یافته است) در حالی که مدل 45 میلی‌متری با بدنه فولادی ضد زنگ نقره‌ای و بند ورزشی ستاره لایت، 99 دلار تخفیف دارد که به جای 749 دلار، 650 دلار می‌شود.

ساعت هوشمند اپل یکی از بهترین ردیاب های تناسب اندام بود که می توانستید در سال 2021 بخرید و سری 7 با صفحه نمایش بزرگتر، شارژ سریعتر و ردیابی تنفسی یکی از بهترین ها است.

با ورود سری 8 به فروشگاه ها در 16 سپتامبر، ممکن است فکر کنید که ارزش خرید مدل قدیمی تر را ندارد اما سری 8 یک به‌روزرسانی تکراری نسبت به نسل قبلی خود است. ویژگی‌های جدید محدود به سنسور دما، تشخیص تصادف و حالت کم مصرف است که می‌تواند عمر پوشیدنی را تا 18 ساعت افزایش دهد. مطمئناً این موارد افزوده‌های ارزشمندی هستند، اما در صورتی که اتصال سلولی و بدنه فولادی ضد زنگ از ویژگی‌های مهم شما باشند، می‌توان در مورد صرفه‌جویی در هزینه‌های برخی از مدل‌های برتر سری 7 که هنوز در انبار موجود هستند، صحبت کرد.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی