کد خبر: ۳۰۵۸۹
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۲

نحوه فعال کردن درصد باتری در iOS 16

iOS 16 بسیاری از ویژگی‌های جدید را برای آیفون شما به ارمغان می‌آورد، عملکرد نشانگر درصد باتری یکی از آن ها است.

به گزارش «نبض فناوری»، اگر یک آیفون واجد شرایط دارای iOS 16 دارید، اکنون می توانید درصد باتری را فعال کنید و دقیقا ببینید چقدر باتری باقیمانده است. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه این ویژگی قدیمی و جدید iOS را فعال کنید.

برای روشن کردن درصد باتری در iOS 16، به برنامه تنظیمات بروید و روی «BATTERY» ضربه بزنید. اگر یک آیفون واجد شرایط دارید، یک ضامن جدید در بالای حالت کم مصرف به نام «Battery Percentage» خواهید دید. فقط آن را روشن کنید و درصد باتری خود را روی نماد باتری در گوشه سمت راست بالای آیفون خود خواهید دید.

جلوه‌های رنگی استاندارد نماد باتری، حتی با روشن بودن درصد باتری، همچنان پابرجا هستند. اگر حالت کم مصرف را فعال کنید، نماد زرد می شود و اگر باتری به زیر 20 درصد برسد، نماد قرمز می شود.

متأسفانه، نماد درصد باتری iOS 16 در همه آیفون‌هایی که آخرین نسخه iOS را اجرا می‌کنند، موجود نیست. اپل در سایت پشتیبانی خود اعلام کرده است که آیفون XR، آیفون 11، آیفون 12 مینی و آیفون 13 مینی آن را نمایش نمی دهند. متأسفانه، غول فناوری هیچ توضیحی در مورد اینکه چرا این مورد در این مدل ها وجود دارد، ارائه نمی دهد. بنابراین، اگر یکی از این آیفون‌ها را دارید، کلید تغییر را در تنظیمات باتری نخواهید دید.

اگر از iPhone XR، iPhone 11، iPhone 12 mini و iPhone 13 mini با iOS 16 استفاده می‌کنید، می‌توانید یک ویجت باتری که درصد باتری را نشان می‌دهد در قفل و صفحه اصلی خود قرار دهید.

برچسب ها: باتری آیفون اپل
ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی