کد خبر: ۳۰۷۴۳
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۰

سرفیس‌های جدید مایکروسافت چه زمانی رونمایی می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که سرفیس‌های جدید مایکروسافت ماه آینده میلادی رونمایی خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری»، مایکروسافت در بیانیه‌ای اعلام کرده است که ماه آینده میلادی رویدادی با محوریت محصولات خانواده سرفیس برگزار می‌کند. دعوت‌نامه‌های مایکروسافت شامل تصویری شبیه به والپیپر با آبرنگ است که عبارت «این تاریخ را به خاطر بسپارید» روی آن به چشم می‌خورد، ظاهراً این متن با قلم لمسی سرفیس پن نوشته شده است. دعوت‌نامه‌های مایکروسافت در حالی برای رسانه‌ها ارسال می‌شود که طی روزهای اخیر شایعه‌های مربوط به سرفیس پرو ۹ و سرفیس لپ‌تاپ پنج بسیار بیشتر از قبل شده است.

شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت مایکروسافت قصد دارد در رویداد خود سرفیس لپ‌تاپ ۹ را علاوه بر پردازنده اینتل در کانفینگی با پردازنده ARM معرفی کند. با تجهیز سرفیس پرو ۹ به پردازنده ARM، احتمالاً باید با سری سرفیس پرو ایکس خداحافظی کنیم. رونمایی مدل جدید سرفیس لپ‌تاپ نیز بسیار محتمل است و شایعه‌ها به معرفی سرفیس لپ‌تاپ پنج اشاره می‌کنند.

از زمان شروع همه‌گیری کرونا، مایکروسافت رویدادهای سرفیس را به صورت حضوری برگزار نکرده است، به نظر می‌رسد که رویداد پاییز ۲۰۲۲ نیز قرار است آنلاین باشد. رویداد پاییزه مایکروسافت روز دوازدهم اکتبر ۲۰۲۲ میلادی برگزار خواهد شد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی