کد خبر: ۳۰۸۳۵
|
۰۸ مهر ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

دستگاه جدید آمازون چیست؟

آمازون از دستگاهی رونمایی کرد که الگوهای خواب را ردیابی می کند.

به گزارش «نبض فناوری»،غول تجارت الکترونیک و فناوری روز چهارشنبه، 28 سپتامبر 2022 گفت که دستگاهی را عرضه خواهد کرد که می تواند الگوهای خواب را ردیابی کند. دستگاه Halo Rise از حسگرهای بدون تماس و هوش مصنوعی برای اندازه گیری حرکات و الگوهای تنفس کاربر استفاده می کند.

این غول تجارت الکترونیک و فناوری روز چهارشنبه اعلام کرد که اواخر امسال فروش دستگاهی را آغاز خواهد کرد که می تواند الگوهای خواب را بدون مچ بند ردیابی کند.

به گفته این شرکت مستقر در سیاتل، این دستگاه که Halo Rise نام دارد، از حسگرهای بدون تماس و هوش مصنوعی برای اندازه گیری حرکات و الگوهای تنفس کاربر استفاده می کند و به دستگاه اجازه می دهد مراحل خواب را در طول شب ردیابی کند. آمازون گفت این دستگاه شامل دوربین یا میکروفون نمی شود و با قیمت 139.99 دلار عرضه خواهد شد.

Halo Rise جدیدترین دستگاه در خط Halo آمازون که شامل یک ردیاب تناسب اندام است و می تواند فعالیت بدنی و الگوهای خواب را ردیابی کند. آمازون خاطرنشان کرد که این دستگاه می تواند با دستیار مجازی خود الکسا متصل شود و به کاربران اجازه دهد تا با آهنگ های مورد علاقه خود و نوری که رنگ ها و روشن شدن تدریجی طلوع خورشید را شبیه سازی می کند بیدار شوند.

آمازون که در مورد مدیریت داده‌های مصرف‌کننده با موشکافی مواجه شده است، روز چهارشنبه به سرعت تضمین داد که اطلاعات موجود در دستگاه Halo Rise ایمن نگه داشته می‌شود و گفت: «داده‌های سلامتی در انتقال و در حالت استراحت در فضای ابری رمزگذاری شده‌اند».

این شرکت گفت: داده های سلامت آمازون Halo برای بازاریابی، توصیه های محصول یا تبلیغات استفاده نمی شود و هرگز فروخته نمی شود.

برچسب ها: آمازون خواب
ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی