کد خبر: ۳۰۸۷۸
|
۰۹ مهر ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۰

نمایشگاه فناوری اطلاعات و تکنولوژی‌های نوین IMEX استانبول برگزار می‌شود

نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و تکنولوژی نوین IMEX استانبول از تاریخ 21 الی 24 مهرماه 1401 در مرکز نمایشگاهی IFM استانبول برگزار می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران اعلام کرد، نمایشگاه IMEX 2022 با حمایت مالی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری (ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان) و سازمان توسعه تجارت ایران با اختصاص یارانه نمایشگاهی، از 21 الی 24 مهرماه 1401 در مرکز نمایشگاهی IFM استانبول برگزار می‌شود.

نمایشگاه IMEX شامل محورهای فناوری اطلاعات، اینترنت اشیاء، بلاکچین، هوش مصنوعی، مراکز تحقیق و توسعه، شرکت‌های دانش‌بنیان، محصولات و لوازم جانبی بازی‌های رایانه‌ای، وسایل حمل و نقل الکتریکی، نرم‌افزار و الکترونیک، فناوری‌های نوین، استارتاپ‌ها، تجارت الکترونیک، تجهیزات ارتباط بصری و غیره است.

این نمایشگاه با بیش از 3000 خریدار خارج از کشور ترکیه و بیش از 30000 بازدیدکننده حرفه‌ای، تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و متخصصان بخش فعال در زمینه‌های فناوری و انفورماتیک، کاربران محصولات، سرمایه‌گذاران، سازندگان، دانشگاه‌ها و متخصصان تحقیق و توسعه بسیاری را گرد هم می‌آورد.

با توجه به اینکه ایران و ترکیه دارای بیشترین اشتراکات فرهنگی هستند، توسعه سطح همکاری‌های فناورانه دو طرف ضرورت دارد. ایران در بسیاری از حوزه‌های فناوری پیشتاز در خاورمیانه است و ترکیه نیز در حوزه بازرگانی و تجارت جهانی نقش بسزایی دارد که اگر این دو با هم تلفیق شوند می‌توان به آینده صادرات خدمات فنی و مهندسی و محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان به کشور ترکیه و همچنین بازار اوراسیا امیدوار بود.

گفتنی است مرکز نمایشگاهی IFM استانبول بزرگترین نمایشگاه فناوری اطلاعات و تکنولوژی ترکیه است و 25000 هزار متر مربع مساحت دارد و پاویون جمهوری اسلامی ایران با هدف سرمایه‌گذاری‌های مشترک در حوزه‌های مختلف فناوری و ارائه دستاوردها و ظرفیت‌های فناورانه ایران در نمایشگاه دایر خواهد بود.

علاقمندان برای مشارکت در این نمایشگاه می‌توانند فایل پیوست (فرم مشارکت) را تکمیل کنند.

نمایشگاه فناوری اطلاعات و تکنولوژی‌های نوین IMEX استانبول برگزار می‌شود

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی