کد خبر: ۳۰۹۱۰
|
۱۰ مهر ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۳
از هفته آینده؛

ارائه مشاوره حضوری در زمینه بیمه، مالیات و ... در دبیرخانه نصر تهران

از هفته آینده مشاوران حقوقی موسسه امید رحمت حق در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه با حضور در محل دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، به سوالات اعضای این سازمان در زمنیه امور حقوقی، بیمه، امور مالی و مالیاتی پاسخ خواهند داد.

به گزارش «نبض فناوری»، روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران اعلام کرد، پیرو عقد قرارداد مشاوره با «موسسه حقوقی امید رحمت حق» به منظور ارائه خدمات مشاوره در امور مالیاتی، تأمین اجتماعی، امور مالی، حقوقی، آموزش و انتقال مهارت‌ها و تجارب، از هفته آینده مشاوران این سازمان به صورت حضوری به سوالات اعضا پاسخ خواهند داد.

مشاوران حقوقی و بیمه «موسسه حقوقی امید رحمت حق» از هفته آینده در روزهای دوشنبه از ساعت 9 تا 12:30 و مشاوران امور مالی و مالیاتی این موسسه در روزهای سه‌شنبه از ساعت 9 تا12:30 به منظور ارائه مشاوره به اعضای سازمان، در محل دبیرخانه نصر تهران حضور خواهند داشت.

آن دسته از اعضای سازمان که دارای مجوز معتبر فعالیت هستند می‌توانند به منظور اخذ خدمات مشاوره، در ساعات یاد شده به دبیرخانه سازمان به نشانی خیابان سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر (آپادانا)، خیابان شهید عربعلی (نوبخت)، کوچه نهم، شماره 13 ساختمان شادروان آزاده داننده مراجعه کنند.

گفتنی است بنابر اطلاعیه‌هایی که پیش از این منتشر شده بود، امکان دریافت خدمات مشاوره تلفنی برای اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران ممکن بود.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی