کد خبر: ۳۰۹۵۰
|
۱۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۸

افزایش ۱۲۷ درصدی درآمد تپسی در شهریور ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه قبلی

در آستانه بازگشایی نماد تپسی در فرابورس، بررسی گزارش عملکرد ماهانه این شرکت در شهریور ماه حکایت از آن دارد که تپسی درآمد بیش از ۵۱۵ میلیارد ریالی را در آخرین ماه تابستان شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه قبلی رشد قابل توجهی (حدود ۱۲۷ درصدی) داشته است.

به گزارش«نبض فناوری»، تپسی در نیمه نخست سال منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ بیش از ۲۵۶۳ میلیارد ریال درآمد شناسایی کرده که عمده این مبلغ از محل کمیسیون دریافتی از سفیران این شرکت بوده است.
مجموع درآمد شناسایی شده تپسی در دوره منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۱، ۵۱۵ میلیارد بوده در حالی که در دوره مشابه ۲۰۲ میلیارد ریال گزارش شده و رشد چشمگیری داشته است.
به نظر می‌رسد تپسی سال جاری را با سودآوری مناسبی به پایان ببرد چرا که این شرکت در اطلاعیه‌ای جدید از گسترش حوزه جغرافیایی فعالیت خود در ۸ شهر دیگر خبر داده است.
مطابق با این اطلاعیه و به منظور تحقق برنامه توسعه جغرافیایی در شهر‌های جدید و افزایش عمق بازار شهر‌های موجود، طبق تصویب هیات مدیره تپسی در فاز دوم، فعالیت خود را در هشت شهر جدید آمل، نور، محمود آباد، همدان، بجنورد، اردبیل، کیش و خرم آباد آغاز شده است.
همچنین افزایش سرمایه این شرکت که با سرمایه ۱۱۷ میلیارد تومانی در فرابورس حضور دارد، در تاریخ ۶ شهریور با برگزاری مجمع فوق العاده و تصویب سهامداران به مبلغ بیش از ۱۲۹ میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران در حال انجام بوده و طی روز‌های آتی نماد این شرکت بازگشایی خواهد شد.
مطابق با صورت‌های مالی ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ این شرکت به ازای هر سهم ۱۰۴ ریال سود شناسایی کرده و در حقیقت در فصل نخست سال توانسته بیش از ۶۳% سود سال گذشته مالی را محقق کند.

ارسال نظرات
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
وبگردی