کد خبر: ۳۰۹۷۱
|
۱۳ مهر ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

پلتفرم‌های داخلی از جمله سروش پلاس یاری دهنده کسب و کار‌های مجازی

پلتفرم‌های داخلی نیز مانند نمونه‌های مشابه خود می‌توانند افرادی که کسب و کار‌های مجازی دارند را کمک و همراهی کنند.

به گزارش «نبض فناوری»، فارغ از این که اوضاع اینترنت و مهاجرت به پلتفرم‌های داخلی موقتی است یا دائمی، نباید از بستر فراهم شده برای کسب و کار‌ها در پلتفرم‌های داخلی چشم پوشید؛ امکاناتی، چون تبلیغات، اطلاع رسانی و پرداخت درون برنامه‌ای که بعضاً برای کاربر ایرانی سهل الوصول‌تر و کارآمد‌تر دارای تنوع بیشتری از امکانات برنامه‌های مشابه خارجی است.

سهل الوصول از این جهت که صاحبان کسب و کار بدون نیاز به دانستن زبان انگلیسی و تکنیک‌های ارتباطی با مسئولین و مشاوران اپلیکیشن مانند آنچه در پلتفرم‌های خارجی دچار آن هستند، می‌توانند با پشتیبانی و امور کاربران ارتباط بگیرند و نیازمندی‌های کسب و کاری خود را بر طرف کنند.

کارآمد از این جهت که صاحبان کسب و کار‌ها می‌توانند در شخصی سازی تبلیغات و سفارشات جزئی و تغییرات دفعی و مناسبتی در روند کار، به مشاوران و مدیران کسب و کاری پلتفرم هایی، چون سروش پلاس اعتماد کنند و بر اساس رویداد‌های تقویمی و بستر فرهنگی جامعه ایرانی به صورت کارآمدتری به تبلیغ کسب و کار خود بپردازند.

متنوع‌تر از این جهت که؛ [برا مثال]پیام رسانی، چون سروش پلاس با داشتن ویترین [برای نمایش کانال‌های کسب و کاری فروشگاهی یا خدماتی برگزیده]که دارای دسته بندی بومی و مناسبتی / تقویمی خاص ایرانی است و از طرفی با وجود امکاناتی، چون آنونس (پیام اطلاع رسانی) بر اساس دسته بندی سن و جنسیت یا نیازمندی، پوش نوتیف که به صورت پاپ آپ حتی خارج از اپ برای کاربر نمایش داده می‌شود و امکان پرداخت درون کانالی امن که دردسر کارت به کارت کردن را ندارد، این گونه دارای خدماتی متنوع‌تر برای کسب و کار‌های ایرانی خواهد بود.

همه این‌ها را به امکانات تماس‌های صوتی و تصویری و امکان پخش زنده [Live]در کانال‌ها و بسیاری موارد جزئی‌تر در مدیریت کانال‌های فروشگاهی اضافه کنید .

منبع:باشگاه

ارسال نظرات
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
وبگردی