کد خبر: ۳۱۰۳۵
|
۱۷ مهر ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰

سرنوشت ربات تحویل به مشتری آمازون

آمازون برنامه ربات تحویل دهنده خود را محدود و کوچکتر خواهد کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، آمازون در بیانیه ای که به TechCrunch ارائه شده، خاطرنشان می کند که این شرکت به طور کلی ربات را از بین نمی برد، بلکه در عوض برنامه را کاهش می دهد. این به غیر از حدود 400 انسانی که روی آن کار می کردند یک شکست دراماتیک برای برنامه است.

سخنگوی این شرکت به TechCrunch گفت: در طول آزمایش میدانی محدود خود برای Scout، ما برای ایجاد یک تجربه تحویل منحصر به فرد کار کردیم، اما از طریق بازخورد دریافتیم که جنبه هایی از برنامه وجود دارد که نیازهای مشتریان را برآورده نمی کند. در نتیجه، ما به آزمون های میدانی خود پایان می دهیم و برنامه را تغییر می دهیم. ما در طول این انتقال با کارمندان کار می‌کنیم و آنها را با نقش‌های باز که به بهترین وجه با تجربه و مهارت‌هایشان مطابقت دارد، تطبیق می‌دهیم.

این برنامه به طور رسمی در سال 2019 و پس از خرید بی سر و صدا شرکت رباتیک Dispatch دو سال توسط آمازون قبل رونمایی شد. آمازون زمانی که جورجیا و تنسی را به فهرستی که بازارهای منتخب در کالیفرنیا و واشنگتن را شامل می شد، اضافه کرد، دامنه خدمات را تا سال 2020 گسترش داد.

در آن زمان، این شرکت این برنامه را به عنوان روشی برای ادامه تحویل در میان تعطیلی‌های کووید معرفی کرد. در مجموع، این سرویس برای یک شرکت تجارت الکترونیک با سرمایه گذاری عمیق در رباتیک بسیار منطقی بود. البته، این حوزه از قبل شلوغ است که با پذیرش جریان اصلی فاصله زیادی دارد.

شایان ذکر است که خدمات تحویل هواپیماهای بدون سرنشین آمازون در اوایل مشکلات خاص خود را داشت، اگرچه در سال گذشته شاهد بودیم که این شرکت قدرت تبلیغاتی بیشتری را در این پیشنهاد قرار داد، دامنه دسترسی خود را گسترش داد و جزئیات برخی از کارهای تحقیق و توسعه خود را مشخص کرد.

برچسب ها: آمازون ربات
ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی