کد خبر: ۳۱۱۱۱
|
۲۰ مهر ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۰

درز تصاویر گوشی اوپو9

تصاویر لو رفته از گوشی اوپو رنو9 اطلاعات آن را قبل از عرضه مشخص کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت اوپو گوشی رنو 8 را در اوایل سال جاری عرضه کرد و طبق گزارش ها، این شرکت اکنون در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند نسل بعدی رنو 9 است. درزهای مختلف و شایعات ق مشخصات و همچنین جعبه خرده این گوشی را فاش کرده اند. افشای اخیر همچنین نگاهی اجمالی به طراحی آرایه دوربین گوشی هوشمند به ما داد. اکنون، در آخرین توسعه، تصاویر زنده ادعایی از OPPO Reno 9 به صورت آنلاین منتشر شده است که طراحی و ظاهر آن را آشکار می کند.

پاندای خبرساز محبوب چینی اخیراً تصویر زنده احتمالی OPPO Reno 9 را در Weibo (از طریق @ZionsAnvin) به اشتراک گذاشته است. کارشناس اطلاعات بعداً تصاویر را حذف کرد.

درز تصاویر گوشی اوپو9

همانطور که در تصاویر مشاهده می شود، ماژول دوربین دستگاه با تصویر لو رفته قبلی مطابقت دارد. از نظر طراحی ظاهری این دستگاه بسیار شبیه به آخرین نسل است. این دوربین دارای طراحی مشابه با دو برش دوربین بزرگ و یک دوربین کوچک و همچنین یک فلاش LED حلقه‌ای است. این گوشی همچنین دارای یک فلاش اضافی است که احتمالا دمای رنگ متفاوتی خواهد داشت. در قسمت جلویی، یک سوراخ وسط پانچ شده که دوربین سلفی را در خود جای داده است.

گزارش های قبلی حاکی از آن است که این دستگاه ممکن است با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی عرضه شود. احتمالاً به چیپست اسنپدراگون 778G مجهز خواهد شد. در حالی که مدل پرو ممکن است با چیپست مدیاتک Dimensity 8100 عرضه شود. همچنین گفته می شود که دارای سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 برای دوربین اصلی است. هر دو دستگاه می توانند دارای باتری هایی با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت باشند.

 گزارش شده است که در سه ماهه چهارم امسال در چین عرضه خواهد شد. OPPO هنوز جزئیاتی در مورد سری آینده تایید نکرده است.

برچسب ها: اوپو گوشی رنو9
ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
وبگردی