کد خبر: ۳۱۱۷۷
|
۲۳ مهر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

ماوس بلوتوثی جدید Dell معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ماوس بلوتوثی جدید دل با مکانیزم چرخان و قابلیت اتصال به چند دستگاه معرفی شد.

به گزارش «نبض فناوری»، دل نخستین ماوس بی‌سیم با مکانیزم چرخان جهان با قابلیت اتصال به چند دستگاه را معرفی کرد؛ این ماوس بلوتوثی Dell MS700 نام دارد و دارای عمر باتری پیشرو در صنعت، قابلیت حمل فوق‌العاده و ساختار سبک وزن است. بخش انتهایی بدنه این ماوس به صورت چرخان مهندسی و طراحی شده است که باعث می‌شود محصول ذکر شده به‌راحتی از حالت معمولی به ماوس باریک و صاف تبدیل شود تا بتوان هرجایی آن را قرار داد و به راحتی جابه‌جا کرد.

وزن کل بدنه ماوس MS700 فقط ۵۷ گرم است؛ بنابراین به یکی از سبک‌ترین ماوس‌های بلوتوثی موجود در بازار تبدیل شده است. شرکت دل ادعا می‌کند که این ماوس طولانی‌ترین عمر باتری را در ماوس‌های چرخان دارد. با استفاده از دو باتری AAA که زیر پوشش مغناطیسی قرار گرفته است عمر باتری ۲۴ ماهه است. به منظور انجام حرکات سریع و دقیق، ماوس ذکر شده دارای حسگر LED نوری است و از DPI قابل تنظیم برنامه پشتیبانی می‌کند.

ماوس جدید می‌تواند به صورت دستی یا از طریق Dell Pair و Microsoft Swift Pair به حداکثر سه دستگاه متصل شود، سپس می‌توان از طریق دکمه بلوتوث در پایین ماوس به سرعت بین آن‌ها جابه‌جا شد. قیمت ماوس Dell MS700 برابر ۶۵ دلار است که در حال حاضر در آمریکای شمالی با گارانتی سه ساله ارائه می‌شود و طی چند هفته آینده به دیگر مناطق نیز گسترش خواهد یافت.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی