کد خبر: ۳۱۲۴۱
|
۲۶ مهر ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰

معرفی گوشی پرچمدار اس23 سامسونگ

گوشی جدید اس23 سامسونگ با چیپست اسنپدراگون8 نسل2 در پلتفرم Geekbench معرفی شد.

به گزارش «نبض فناوری»، انتظار می رود سامسونگ به زودی نسل بعدی گوشی های هوشمند پرچمدار خود، سری گلکسی اس 23 را معرفی کند. انتظار می رود این خط تولید در ژانویه یا فوریه 2023 پوشش داده شود و احتمالاً از گلکسی S23، S23+ و S23 Ultra تشکیل خواهد شد.

از بین این سه، انتظار می‌رود که گلکسی اس 23 وانیلی محصولی جمع‌وجور در خط تولید باشد. این دستگاه اکنون در ابزار چند پلتفرمی Geekbench ظاهر شده است و برخی از مشخصات آن و همچنین عملکرد CPU آن فاش شد.

بر اساس این لیست، سامسونگ گلکسی S23 دارای شماره مدل SM-S911U خواهد بود. این مدل احتمالاً نوع آمریکایی دستگاه است. این دستگاه دارای یک مادربرد با نام رمز Kalama و یک SoC است که دارای هسته اصلی با فرکانس 3.36 گیگاهرتز، چهار هسته با سرعت 2.80 گیگاهرتز و سه هسته کارآمد با سرعت 2.02 گیگاهرتز است. این چیپست همچنین دارای پردازنده گرافیکی Adreno 740 است که کاملاً واضح است که این تراشه آینده اسنپدراگون 8 نسل 2 است.

معرفی گوشی پرچمدار اس23 سامسونگ

همراه با SoC دارای 8 گیگابایت رم و اندروید 13 است. می‌توان انتظار داشت که مدل 8 گیگابایتی رم با 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه شود، در حالی که مدل رم 12 گیگابایتی احتمالاً دارای 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد بود. با رفتن به نتایج بنچمارک، گلکسی اس 23 در تست تک هسته ای 1524 امتیاز و در تست چند هسته ای Geekbench 5 امتیاز 4597 را کسب کرد. با توجه به این نتایج، به نظر می رسد که تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 ارائه نخواهد شد.

سایر مشخصات این گوشی نیز به بیرون درز کرده است. به گفته منابع، سری گلکسی اس 23 در رنگ‌های بژ، مشکی، سبز و صورتی روشن عرضه خواهد شد. S23 دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی Full HD + AMOLED با نرخ به روز رسانی 120 هرتز خواهد بود. این گوشی دارای سه دوربین از جمله دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی نیز شامل خواهد شد. این گوشی دارای دوربین جلویی 12 مگاپیکسلی برای سلفی خواهد بود. این دستگاه عمدتاً مشابه گلکسی S22 موجود خواهد بود، اما می‌تواند با باتری بزرگ‌تری در مقایسه با باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی S22 عرضه شود.

برچسب ها: اس23 سامسونگ
ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی