کد خبر: ۳۱۲۶۸
|
۲۷ مهر ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰

ارائه محصول صوتی اپل برای مرسدس بنز

اپل استفاده از صدای سه بعدی (Spatial Audio ) را با مرسدس بنز آغاز کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، اپل محصول صوتی فراگیر خود را از طریق مشارکت با مرسدس بنز و گروه موسیقی یونیورسال (که جدیدترین نمونه از تلاش این شرکت فناوری در صنعت خودرو است) به خودروها می آورد.

برای اولین بار، صدای فضایی با Dolby Atmos از Apple Music به صورت بومی در خودرو ادغام خواهد شد، که از مرسدس-مایباخ S-Class، مرسدس بنز S-Class و همچنین نمونه کارها الکتریکی رو به رشد آن EQE سدان، EQE SUV، EQS سدان و EQS SUV شروع می شود.

Spatial Audio که به موسیقی فضا، وضوح و عمق می بخشد، در بهار 2021 عرضه شد. در ابتدا به طور پیش فرض بر روی سخت افزار اپل با پشتیبانی از Dolby Atmos فعال شد، دستگاه هایی که شامل آیفون، آی پد، مدل های مک، ایرپاد و هدفون Beats با H1 می شوند.

اکنون، دارندگان مرسدس بنز می‌توانند به آنچه که اپل «استاندارد طلایی صدا» می‌نامد دسترسی داشته باشند.

سیستم Burmester 3D 4550 دلار قیمت دارد. سیستم صوتی رده بالاتر Burmester 4D که قیمتی معادل 6730 دلار دارد، دارای 31 بلندگو است، از جمله شش بلندگوی سه بعدی که صدای خود را از بالا منتشر می کنند. 4 بلندگوی نزدیک گوش در صندلی های جلو؛ ساب ووفر 18.5 لیتری؛ 8 مبدل صدا (دو عدد در هر صندلی)؛ و 2 آمپلی فایر.

اولیور شوسر، معاون Apple Music و Beats گفت: کیفیت صدا برای اپل موزیک بسیار مهم است، به همین دلیل است که ما بسیار هیجان زده هستیم که با مرسدس بنز کار می کنیم تا صدای فضایی در Apple Music را برای اولین بار به صورت بومی در خودرو در دسترس قرار دهیم.

گروه موسیقی یونیورسال به عنوان بخشی از این قرارداد، به هنرمندان ضبط کننده اجازه می‌دهد فرآیند تایید آهنگ خود را بر اساس نحوه صدای میکس نهایی در مرسدس بنز قرار دهند و مهر "مورد تایید در مرسدس بنز" را به عنوان "استاندارد طلایی صدا" معرفی می‌کند.

این همکاری که یکشنبه در نمایشگاه خودروی پاریس اعلام شد، نشانه دیگری از جاه طلبی های خودرویی اپل است.

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
وبگردی