کد خبر: ۳۱۲۶۹
|
۲۷ مهر ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

اخراج تعدادی از کارمندان مایکروسافت تایید شد

سخنگوی مایکروسافت تایید کرد که سه ماه پس از اعلام اخراج کارمندان؛ کمتر از 1 درصد از آنان توسط این شرکت اخراج می شوند.

به گزارش «نبض فناوری»،  مایکروسافت شاهد کندترین رشد درآمد در بیش از پنج سال گذشته در سه ماهه منتهی به 30 سپتامبر بود. ساتیا نادلا، رئیس و مدیر اجرایی شرکت مایکروسافت، در رویداد مجازی Meta Connect در نیویورک در 11 اکتبر 2022 سخنرانی می کند.

ساتیا نادلا، رئیس و مدیر اجرایی شرکت مایکروسافت، در رویداد مجازی Meta Connect در نیویورک در 11 اکتبر 2022 سخنرانی می کند.

سخنگو روز دوشنبه تأیید کرد که شرکت کارگران اضافی را رها کرده است زیرا انتظار می‌رود درآمد سازنده نرم‌افزار به دلیل فروش ضعیف‌تر مجوزهای ویندوز برای رایانه‌های شخصی کاهش یابد.

این حرکت با تلاش‌های شرکت‌های فناوری بزرگ و کوچک برای کاهش هزینه‌ها هماهنگ است. متا پلتفرم ها و Salesforce از جمله شرکت های در سیلیکون ولی هستند که سرعت استخدام خود را در سال جاری کاهش داده اند.

سخنگوی مایکروسافت به CNBC گفت: «مانند همه شرکت‌ها، ما اولویت‌های تجاری خود را به طور منظم ارزیابی می‌کنیم و بر این اساس تنظیمات ساختاری را انجام می‌دهیم. ما به سرمایه گذاری در کسب و کار خود و استخدام در زمینه های رشد کلیدی در سال آینده ادامه خواهیم داد.

اعلامیه روز دوشنبه سه ماه پس از آن منتشر شد که مایکروسافت اعلام کرد کمتر از 1 درصد از کارمندان خود را کاهش داده است.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی