کد خبر: ۳۱۳۲۶
|
۲۹ مهر ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۰

ماجراجویی جدید و کاملا ایرانی/ نمرات قابل قبول بازی ایرانی شکست داعش

بازی جذاب شکست داعش که برگرفته از حمله داعش به سوریه و فداکاری های رزمندگان ایرانی و مدافعین حرم است را می توان از سایت های معتبر دانلود کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، یکی از وحشی‌ترین گروهک‌های تروریستی که در ذهن تمام مردم جهان نقش بسته، گروه تروریستی داعش است. این گروهک تروریستی با حمله به سوریه و عراق قصد تشکیل حکومت داشت که تهدیدی برای کشور‌های منطقه و حتی جهان محسوب می‌شد.

ایران اقدامی تاریخی در شکست و نابودی داعش انجام داد. کمتر کسی است که فداکاری‌های مدافعین حرم و رشادت‌های رزمندگانی از جمله شهید سلیمانی را به خاطر نیاورد.

برای همین افرادی هستند که با استفاده از تاریخ کشور و برای یادآوری و آموزش آن به نسل جوان بازی موبایلی یا رایانه‌ای برگرفته از آن واقعه را می‌سازند.

در صنعت سرگرمی شاهد اقتباس‌هایی سینمایی و ویدئوگیمی، مخصوصاً برای پلتفرم موبایل از این وقایع بودیم.

بازی ایرانی شکست داعش یک بازی سرگرم کننده و با کیفیت است که کاملا شما را به هیجان می‌آورد و به تازگی وارد بازار شده است.

بازی شکست داعش روایتگر سربازی است که برای مرخصی سه‌ هفته‌ای خود، تصمیم می‌گیرد با مادرش به زیارت حرمین دمشق برود؛ اما در سوریه اتفاقاتی می‌افتد که باعث می‌شود سرباز قصه، زودتر از موعد به انجام وظیفه خود در سوریه برود.

بازی شکست داعش

گیم پلی بازی، بسیار شبیه بازی‌های ساید اسکرولینگ رترو NES و SNES است. گیم پلی بازی در کل روان است و می‌توان با آن سرگرم شد؛ البته یکی از مشکلات بازی که متأسفانه بر تجربه بازی بسیار تأثیر بدی گذاشته، این است که بعد از تمام شدن جانتان، یا باید یک تبلیغ بعضاً طولانی را تماشا کنید تا به ازای آن، دو جان به‌دست آورید و یا باید از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای، هزینه‌ای برای خرید جان صرف کنید.

بازی شکست داعش که بسیار شبیه بازی Metal Slug و بازی‌های از این قبیل است؛ در رابطه با بحث گرافیک بصری بازی نیز صدق می‌کند. بازی از لحاظ گرافیکی، دارای گرافیکی ١۶ بیتی ساید اسکرولینگ، همانند بازی‌های اشاره شده است و از این لحاظ، بازی تقریباً کم نقص ظاهر شده است.

این بازی در حال حاضر (پاییز ۱۴۰۱) ۱۰ هزار دانلود، ۴۳۷ نظر و دارای میانگین نمره‌ی ۴.۷ است. بازی در سبک همه را با گلوله نفله کن یا shoot-em-all و با گرافیک پیکسلی و نمای دوربین از بغل است که با ترکیب اکشن و سکوبازی، گیم پلی‌ هیجان‌انگیز و بعضاً دشوار ارائه کرده است. بازی شکست داعش جزء تولیدات دشوار، نیازمند تکرار و مهارت و نسبتاً طولانی حساب می‌شود.

بازی شکست داعش

این بازی در پنج فصل ارائه شده و کاملا از تمام جهات نمره مناسب در زمینه کیفیت و ساخت را دریافت کرده است که می‌توانید برای دانلود آن و ماجراجویی جدید به فروشگاه اینترنتی بازی مراجعه کنید.

منبع:باشگاه

برچسب ها: داعش بازی سوریه
ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی