کد خبر: ۳۱۳۸۶
|
۰۲ آبان ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰
وزیر ارتباطات مطرح کرد؛

تصمیم‌گیری درباره رفع فیلتر اینستاگرام با ما نیست

وزیر ارتباطات گفت: آنچه که من درباره آن احساس وظیفه می کنم این است که پلتفرم های داخلی را تقویت کنیم تا ابزار کسب و کار مردم فراهم شود، فارغ از اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد.

به گزارش «نبض فناوری»، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در جمع دانشجویان درباره رفع محدودیت‌های اینستاگرام گفت: من به عنوان وزیر ارتباطات اینکه بسته شود یا باز شود نظرات کارشناسی دارم و آن را در جلسات تصمیم گیری ارائه می‌دهم اما تصمیم گیری در این زمینه با ما نیست.

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه درباره فیلتر کردن یک سایت معمولی کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه که ۱۴ عضو دارد تصمیم گیری می‌کند، گفت: آنچه که من درباره آن احساس وظیفه می‌کنم این است که پلتفرم‌های داخلی را تقویت کنیم تا ابزار کسب و کار فراهم شود فارغ از اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد.

زارع پور بیان کرد: تا در نهایت مردم انتخاب کنند و اگر اینستاگرام هم باز شد، مردم بدانند که یک پلتفرم داخلی هم وجود دارد با امکانات و حمایت دولت که آن پلتفرم خارجی اینها را ندارد.

منبع/ مهر

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی