کد خبر: ۳۱۴۰۳
|
۰۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۰

غول نرم‌افزاری اروپا از خروج از روسیه عقب‌نشینی کرد

شرکت نرم افزاری سپ آلمان ضرب الاجل خود برای خروج از روسیه را کنار گذاشت و علت این امر را نگرانی از شرایط کارکنان خود در این کشور اعلام کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، رویترز اعلام کرد، این شرکت قصد داشت خروج از روسیه را تا قبل از پایان سال جاری میلادی نهایی کند، اما این گروه نرم افزاری آلمانی نتوانسته خریدار برای ساختمان‌های خود پیدا کند و با مشکلاتی که برخی شرکت‌ها برای خروج از روسیه با آن مواجه هستند، دست و پنجه نرم می‌کند.

SAP در ماه آوریل به شرکت‌هایی مانند اوراکل، سیلزفورس و غیره ملحق شد و برنامه‌های خود را برای خروج از روسیه پس از اعزام نیروهای روسیه به اوکراین، اعلام کرد. این امر باعث افزایش تحریم‌های غرب بر علیه شرکت‌های روسی و مدیران مؤسسات تجاری این کشور شد.

در ماه ژوئیه، لوکا موچیچ، مدیر مالی سپ، گفت این شرکت تا پایان سال جاری میلادی روند خروج از روسیه را تکمیل خواهد کرد و هزینه ۳۵۰ میلیون یورویی آن را هم بر عهده خواهد گرفت.

منابعی که خواستند نامشان فاش نشود، گفتند: در حالی که SAP مراکز داده و تجارت ابری خود را در روسیه تعطیل کرده، همچنان قراردادهای سالانه‌ای برای ارائه خدمات تعمیر و نگهداری در روسیه دارد که باید به آنها پایبند باشد و در غیر این صورت با خطرات قانونی و حقوقی مواجه خواهد شد. علاوه بر این شرکت مذکور مجبور است به تعهدات خود در قبال کارکنان بومی نیز پایبند باشد.

منبع/ مهر

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی